C
Conflict
Ik heb gelezen dat hier medewerkers van UPC zijn die helpen met oplossen van problemen, misschien kan er ook iets voor mij gedaan worden.
Ergens in April 2005 heb ik Chello en telefonie besteld bij UPC. Er was toen een goede aanbieding, paar maanden gratis, MP3 speler en een dect telefoon kreeg je gratis en wat kortingen op het abonnement. De aktie "zorgeloos uitproberen" leek me wel wat, ik zou binnen een maand kunnen besluiten of ik wel of niet klant van UPC wilde worden.
Binnen en paar dagen had ik het gezien, UPC is niks voor mij. De helpdesk was onbereikbaar en onkundig en de snelheid van het internet was bedroevend, ook heb ik een paar dagen niet kunnen internetten.
Ik heb toen gebruik gemaakt van de kwaliteitsgarantie en heb dat telefonisch en schriftelijk opgezegd.
Ik had al digitale televisie van UPC.
Ik heb netjes de facturen betaald.
Ik kreeg steeds maar geen bevestiging van UPC en heb hier enkele keren een brief over gestuurd en zo nu en dan eens gebeld naar UPC. Ik zou immers nog een bedrag terug krijgen van UPC.
Ik heb nooit een retourdoos voor het modem gekregen, pas maanden later.
UPC bleef me gewoon rekeningen sturen, het verliep allemaal wat houterig.
Ik heb in januari dit jaar een brief van een incassobureau gekregen dat ik binnen drie dagen 100 euro aan ze moet betalen, wat niet waar is, ik heb immers een rekening liggen waarop staat dat ik nog geld tegoed heb van ze.
Ik heb dit incassobureau een brief gestuurd met uitleg, enkele weken later werd ik gebeld door een UPC medewerker met excuses en alles zou goed komen. Een schriftelijke bevestiging bleef uit.
Eind mei kreeg ik een brief van een ander incassobureau, precies hetzelfde verhaal, weer een brief gestuurd, weer ben ik weken later gebeld door een UPC medewerker, weer zou alles goedkomen en ja, ze had wel per ongeluk mijn digitale tv beeindigd.
En als klap op de vuurpijl krijg ik vorige week weer een brief van weer ander incassobureau dat ik moet betalen.
Ik ben hier nu al 15 maanden mee bezig, heb heel wat geld aan telefoonkosten en aangetekende brieven verspilt, zeker wel meer dan die honderd euro die ik nog van ze tegoed heb.
Ondertussen ben ik ook nog verhuisd, dat snappen ze daar ook niet, iedere keer als ik bel zeggen ze dat ik nog in de computer sta met mijn oude adres, maar ze sturen wel post naar mijn nieuwe adres.
Ik vraag me af of er een manier is waarop ik in contact kan komen et een echt mens bij UPC, iemand die afspraken nakomt en mij een telefoonnummer geeft zodat ik diegene terug kan bellen als de afspraken weer eens niet nagekomen worden. Ik moet telkens mijn verhaal uitleggen.
Ergens in April 2005 heb ik Chello en telefonie besteld bij UPC. Er was toen een goede aanbieding, paar maanden gratis, MP3 speler en een dect telefoon kreeg je gratis en wat kortingen op het abonnement. De aktie "zorgeloos uitproberen" leek me wel wat, ik zou binnen een maand kunnen besluiten of ik wel of niet klant van UPC wilde worden.
Binnen en paar dagen had ik het gezien, UPC is niks voor mij. De helpdesk was onbereikbaar en onkundig en de snelheid van het internet was bedroevend, ook heb ik een paar dagen niet kunnen internetten.
Ik heb toen gebruik gemaakt van de kwaliteitsgarantie en heb dat telefonisch en schriftelijk opgezegd.
Ik had al digitale televisie van UPC.
Ik heb netjes de facturen betaald.
Ik kreeg steeds maar geen bevestiging van UPC en heb hier enkele keren een brief over gestuurd en zo nu en dan eens gebeld naar UPC. Ik zou immers nog een bedrag terug krijgen van UPC.
Ik heb nooit een retourdoos voor het modem gekregen, pas maanden later.
UPC bleef me gewoon rekeningen sturen, het verliep allemaal wat houterig.
Ik heb in januari dit jaar een brief van een incassobureau gekregen dat ik binnen drie dagen 100 euro aan ze moet betalen, wat niet waar is, ik heb immers een rekening liggen waarop staat dat ik nog geld tegoed heb van ze.
Ik heb dit incassobureau een brief gestuurd met uitleg, enkele weken later werd ik gebeld door een UPC medewerker met excuses en alles zou goed komen. Een schriftelijke bevestiging bleef uit.
Eind mei kreeg ik een brief van een ander incassobureau, precies hetzelfde verhaal, weer een brief gestuurd, weer ben ik weken later gebeld door een UPC medewerker, weer zou alles goedkomen en ja, ze had wel per ongeluk mijn digitale tv beeindigd.
En als klap op de vuurpijl krijg ik vorige week weer een brief van weer ander incassobureau dat ik moet betalen.
Ik ben hier nu al 15 maanden mee bezig, heb heel wat geld aan telefoonkosten en aangetekende brieven verspilt, zeker wel meer dan die honderd euro die ik nog van ze tegoed heb.
Ondertussen ben ik ook nog verhuisd, dat snappen ze daar ook niet, iedere keer als ik bel zeggen ze dat ik nog in de computer sta met mijn oude adres, maar ze sturen wel post naar mijn nieuwe adres.
Ik vraag me af of er een manier is waarop ik in contact kan komen et een echt mens bij UPC, iemand die afspraken nakomt en mij een telefoonnummer geeft zodat ik diegene terug kan bellen als de afspraken weer eens niet nagekomen worden. Ik moet telkens mijn verhaal uitleggen.