R
ruud.zoutenbier
Hallo,
Ik heb een Apple airport extreme achter het Ziggo modem Cisco EPC 3212.
Op de Airport extreme heb ik een USB harddisk aangesloten en die via het WAN gedeeld. Als ik echter het publieke ip adres van buiten benader kom ik er niet door.
Ziggo zegt dat het modem niets tegenhoudt.
Heeft iemand ervaring hiermee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb een Apple airport extreme achter het Ziggo modem Cisco EPC 3212.
Op de Airport extreme heb ik een USB harddisk aangesloten en die via het WAN gedeeld. Als ik echter het publieke ip adres van buiten benader kom ik er niet door.
Ziggo zegt dat het modem niets tegenhoudt.
Heeft iemand ervaring hiermee hoe ik dit kan oplossen?