Folks,
Ik heb thuis bovenstaande combi draaien.
Op zich draait het lekker alleen valt regelmatig het signaal weg. Dit gebeurd niet na bepaalde handelingen of met aan-en uit zetten. Op alle apparaten valt het signaal weg dus het ligt aan de kant van de zender neem ik aan. Herstellen is alleen mogelijk door de Airport in de meterkast uit de stroom te trekken en opnieuw in te pluggen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hope so!
Ik heb thuis bovenstaande combi draaien.
Op zich draait het lekker alleen valt regelmatig het signaal weg. Dit gebeurd niet na bepaalde handelingen of met aan-en uit zetten. Op alle apparaten valt het signaal weg dus het ligt aan de kant van de zender neem ik aan. Herstellen is alleen mogelijk door de Airport in de meterkast uit de stroom te trekken en opnieuw in te pluggen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hope so!

