• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Airport Express met Arris TM402B modem

Folks,

Ik heb thuis bovenstaande combi draaien.
Op zich draait het lekker alleen valt regelmatig het signaal weg. Dit gebeurd niet na bepaalde handelingen of met aan-en uit zetten. Op alle apparaten valt het signaal weg dus het ligt aan de kant van de zender neem ik aan. Herstellen is alleen mogelijk door de Airport in de meterkast uit de stroom te trekken en opnieuw in te pluggen. Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Hope so!
 
Als werkelijk alle appararten dan zonder internet zitten en het herstarten van de AirportExpress de verbinding weer herstelt, lijkt het me ook redelijk om aan te nemen dat de AirPortExpress de veroorzaker is.

In dat geval kun je het beste even contact met Apple opnemen of mij een officiële APR naar binnen lopen.

Hoe oud is de AirPortExpress?
 
De airport is een jaar of 5 oud.
Ik denk dat ie niet goed communiceert met het modum.
Rectificatie van mijn kant: Ik heb nu wel signaal op mijn laptop maar niet op mijn iMac.
Het signaal valt dus niet op alle apparaten tegelijk uit.
Luxeprobleem maar toch...
 
Zou je eerst alsjeblieft even je profiel verder willen invullen. Nu hebben we geen idee over welk abonnement je hebt, welk modem, etc. Dat wordt dus een raadspelletje zo. ;)
 
https://support.apple.com/kb/HT1450?viewlocale=nl_NL

Probeer eens een reset, soms wil het wel eens helpen :)
 
Terug
Bovenaan