• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afzender in hoofdletters

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bas86

Hallo,

Ik weet dat dit probleem eerder geplaatst is maar als ik mails verstuur via webmail krijgt de geadresseerde mijn naam als afzender volledig in hoofdletters te zien.

De identiteit opties kan ik niet wijzigen als ik inlog, wie kan mij hiermee helpen want vind dit niet erg netjes staan.

Alvast dank.
 
Hoi,

Dit staat bij iedereen zo, ik heb even op mijn webmail gekeken en daar staat het ook in Hoofdletters.

Denk niet dat hier iets aan te doen is.
 
Neem een mailclient zoals Thunderbird of open een mail-acount bij Gmail, ook handig als je eens van provider zou willen veranderen.
 
Ik gebruik nooit Ziggo mail, maar ik had hier nog nooit van gehoord. Ik heb net even in webmail ingelogd via Safari (Mac) en een mailtje naar mijn GMail account gestuurd. Ik zie nergens hoofdletters. Niet tijdens het verzenden en niet aan de ontvangende kant.

Bij webmail zie ik ook geen instellingen hierover. Misschien iets wat je browser doet?

Of heb je ooit bij de aanmaak van een mail account hoofdletters gebruikt? Mail is niet case sensitive, dus je kunt probleemloos de casing aanpassen voor de leesbaarheid.
 
Ziggo webmail is wel een beetje krakkemikkig vergelen met echte mail. Ik heb b.v. 'Briolet' als alias, maar bij verzenden kan ik alleen onder mijn hoofdaccount verzenden, ik zie geen optie om een van de aliassen als afzender te kiezen zoals bij een echt mailprogramma.

Het dichtste bij komt nog om in 'Opties"->"mijn account" een return adres in te vullen. Dan ziet de ontvanger mijn hoofd account als afzender en antwoorden gaan als default naar mijn alias. Maar ja, een alias gebruik je juist omdat je niet wilt dat de andere kant je echte mail adres ziet. :no:

Qua hoofdletters denk ik dat Ziggo gewoon de versie gebruikt die op de "mijn account" pagina als afzender staat. Heb je dat ooit met hoofdletters gedefinieerd bij het aanmaken van het account, kun je dat i.d.d. niet meer aanpassen.
 
Hallo,

Ik weet dat dit probleem eerder geplaatst is maar als ik mails verstuur via webmail krijgt de geadresseerde mijn naam als afzender volledig in hoofdletters te zien.

De identiteit opties kan ik niet wijzigen als ik inlog, wie kan mij hiermee helpen want vind dit niet erg netjes staan.

Alvast dank.

Neem contact op met een webcare medewerker via een PM, die hebben wel de mogelijkheid om dit aan te passen. https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22592
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan