• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandsbediening werkt niet?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mick_
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mick_

Hallo,

Ik heb sinds kort de Cisco 8485DVB waarbij ik 2 afstandsbedieningen heb.
Geen van beide afstandsbedieningen werken.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
 
de power knop op de afstandsbediening moet geel oplichten, als er niets gebeurt vervang dan de batterjjen. als het rood oplicht druk dan op de mode knop en probeer het nog eens.
 
de power knop op de afstandsbediening moet geel oplichten, als er niets gebeurt vervang dan de batterjjen. als het rood oplicht druk dan op de mode knop en probeer het nog eens.

De power knop geeft groen licht bij mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan