• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandsbediening werkt niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BeMisty
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BeMisty

Vanavond zette ik de Cisco 8455 nog aan met de afstandsbediening en kon ook van zender veranderen e.d.

Maar met het uit zetten (van de ontvanger) reageert de afstandsbediening opeens niet meer.

Dit is wat ik heb geprobeerd:
-Batterijen eruit gehaald en er weer in gedaan.
-Nieuwe batterijen erin gedaan.
-Ontvanger opnieuw opgestart.


Maar dat heeft allemaal niet geholpen.

Wat kan ik nu nog doen? :?:
 
De ab staat wel in de goede mode.
Dus op ciscomode en niet op tvmode.
 
Hij staat gewoon op de Cisco mode.

Als ik op de afstandsbediening op een knop druk dan zie ik wel een groen lampje branden. (op aan/uit knop afstandsbediening)
 
Ik ben nu toch echt bang dat het aan de Cisco zelf ligt. =(

Heb de afstandsbediening gereset.(Ondanks deze nooit is gebruikt in Tv-mode)
Bovendien heb ik de ontvanger in de fabrieksinstellingen teruggezet. En dat had ik nooit moeten doen. Want met invoeren van gegevens heb je de afstandsbediening nodig.
*zucht*
BlackBerry8520/5.0.0.1036 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 VendorID/150
 
Er wordt een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.
(via ZiggoWebcare op Twitter)

Ik hoop dat het mijn probleem oplost.
Voorlopig een week lang 'analoog' tv kijken... :shock:
 
Ondertussen kan ik vertellen dat het aan de afstandsbediening ligt.

Ik heb via een kennis even de afstandsbediening kunnen lenen om de instellingen te kunnen invoeren van de decoder.

Ik kan in ieder geval HD kijken. Maar moet alles wel bedienen via de front knopjes van de decoder omdat ik nog niet de nieuwe afstandsbediening heb ontvangen. =(
BlackBerry8520/5.0.0.1036 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 VendorID/150
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan