B
BeMisty
Vanavond zette ik de Cisco 8455 nog aan met de afstandsbediening en kon ook van zender veranderen e.d.
Maar met het uit zetten (van de ontvanger) reageert de afstandsbediening opeens niet meer.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
-Batterijen eruit gehaald en er weer in gedaan.
-Nieuwe batterijen erin gedaan.
-Ontvanger opnieuw opgestart.
Maar dat heeft allemaal niet geholpen.
Wat kan ik nu nog doen? :?:
Maar met het uit zetten (van de ontvanger) reageert de afstandsbediening opeens niet meer.
Dit is wat ik heb geprobeerd:
-Batterijen eruit gehaald en er weer in gedaan.
-Nieuwe batterijen erin gedaan.
-Ontvanger opnieuw opgestart.
Maar dat heeft allemaal niet geholpen.
Wat kan ik nu nog doen? :?: