K
koc75
Hallo!
Sinds een week of 2 heb ik de Horizonbox in huis. Het lijkt erop dat ik geluk heb, want afgezien van een paar kleine dingetjes die ik schaar onder kinderziektes, bevalt 'ie prima en heb ik slechts 1 probleempje.
De laatste paar dagen gaat de box niet altijd meer aan via de afstandsbediening. De tv gaat wel gewoon aan en het lichtje brandt ook, maar de box reageert niet. Wanneer ik de box reset reageert 'ie daarna wel op de afstandsbediening. De afstandsbediening heb ik ook gereset. Dit leek te helpen, maar inmiddels is het probleem terug.
Volgende week donderdag komt er een monteur, maar aangezien alles nu verder prima werkt ben ik een beetje bang om hem allemaal acties uit te laten voeren om de afstandsbediening aan de praat te krijgen.
Heeft er iemand een tip voor dit kleine probleempje?
Sinds een week of 2 heb ik de Horizonbox in huis. Het lijkt erop dat ik geluk heb, want afgezien van een paar kleine dingetjes die ik schaar onder kinderziektes, bevalt 'ie prima en heb ik slechts 1 probleempje.
De laatste paar dagen gaat de box niet altijd meer aan via de afstandsbediening. De tv gaat wel gewoon aan en het lichtje brandt ook, maar de box reageert niet. Wanneer ik de box reset reageert 'ie daarna wel op de afstandsbediening. De afstandsbediening heb ik ook gereset. Dit leek te helpen, maar inmiddels is het probleem terug.
Volgende week donderdag komt er een monteur, maar aangezien alles nu verder prima werkt ben ik een beetje bang om hem allemaal acties uit te laten voeren om de afstandsbediening aan de praat te krijgen.

Heeft er iemand een tip voor dit kleine probleempje?