• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandsbediening Pace DCR7111/03

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Goner
  • Startdatum Startdatum
G

Goner

Heb net nieuwe box aangesloten - had helpdesk gebeld voor probleempje vorige week en toen ze hoorden dat ik nog een Thomson DCI52 had, werd me spontaan een Pace aangeboden.

Installatie doorlopen, had aanvankelijk nauwelijks zenders (geen Ned2, 3 enz) maar dat lijkt verholpen na een telefoontje en signaal van UPC richting nieuwe box.
Alleen reageert de Pace heel raar op de remote ; als ik Ned1 kijk en doe 'channel up' springt-ie naar 5 ?! Als ik 2 of 3 of 50 intik, krijg ik wel de gewenste zender maar met op- en neer-bladeren worden er zenders geskipt.
Is dat een bekend verschijnsel bij de Pace ??
 
Met een paar uurtjes werkt ie normaal...ik had hetzelfde probleem van de week met de nieuwe box voor op mijn slaapkamer.....komt goed. ;)
 
Terug
Bovenaan