• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

afstandsbediening kwijt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter carla1998
  • Startdatum Startdatum
C

carla1998

hallo
ik ben al een paar dagen mijn Ziggo afstandbediening kwijt.
volgens mij heeft ie benen gekregen en weg gelopen:'):'):'):'):')
wie kan mij helpen.
p.s. ik heb heelaas geen geld voor een nieuwe
 
Dan bel je toch gewoon Ziggo? Afstandsbediening kapot... ja alles geprobeerd.
Of gewoon eerlijk en hopelijk leeft de medewerker een beetje mee.
En weet je al hoeveel een nieuwe afstandsbediening kost?
Gezien je reactie lijkt het alsof je er wel een lening voor mag afsluiten.
Als ze al kosten in rekening brengen zal het toch niet meer dan een paar tientjes zijn?
 
Kan je de afstandbediening ook een geluidsignaal laten afgeven? Zou handig zijn als je hem kwijt bentl
 
gewoon bij ziggo nieuwe afstandsbediening vragen, er word als het goed is niks in rekening gebracht. Ik had een paar maanden terug ook een nieuwe afstandbediening nodig omdat die van mijn kuren kreeg. Kreeg binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd en er werd niks in rekening gebracht.
 
als je moet betalen heb ik er anders nog wel een paar liggen voor Mediabox xl (horizon)
 
Ik zou gewoon nog eens een keer goed zoeken thuis. Hij moet toch ergens liggen. Mooie gelegenheid om meteen op te ruimen. Veel succes met terugvinden !
 
Terug
Bovenaan