S
sledgehammer
Weet iemand hoe de nieuwe ab te koppelen? Als ik in het menu van de Horzozon naar "afstandsbediening"ga zegt hij dat hij al gekoppeld is. Maar werken doet hij niet.
Batterijen zijn het niet. Probleem is ontstaan na harde reset van de box.
Daarnaast zegt ie dat ik nergens een abbo voor heb...maar daar ga ik de hd maar weer eens voor bellen.
Het is en blijft een kloteproduct. Ga alles gelijk opzeggen en naar KPN glas denk ik.
Batterijen zijn het niet. Probleem is ontstaan na harde reset van de box.
Daarnaast zegt ie dat ik nergens een abbo voor heb...maar daar ga ik de hd maar weer eens voor bellen.
Het is en blijft een kloteproduct. Ga alles gelijk opzeggen en naar KPN glas denk ik.