• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandsbediening kapot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Vetkuif
  • Startdatum Startdatum
V

Vetkuif

Ik heb mijn afstandsbediening laten vallen,daardoor mis ik de toets om de hdbox aan te zetten,en de toets met cijfer 3.
Weet iemand of ik een afstandsbediening los kan kopen bij UPC of hoe ik op een andere manier aan een afstandsbediening kan komen?.
 
Begin dit jaar had mijn hond de afstandsbediening te pakken gekregen en was er op gaan kauwen.
Kunnen ze ook niet zo goed tegen.

Ik heb de restanten mee genomen naar de upc winkel in Almere waar hij zonder problemen werd omgeruild.
Ik moest alleen beloven dat de hond in vervolg hondenvoer kreeg i.p.v. de afstandsbediening. ;D

Dus wie weet heb je ook mazzel en hoef je niet te betalen.
 
Je kan ook een universal remote control kopen. Werkt veel fijner dan de AB van UPC.
 
Energie zei:
Je kan ook een universal remote control kopen. Werkt veel fijner dan de AB van UPC.

Heb jij een tip? ik ben nl opzok naar een universele / programmeerbare die ook beter de functies van mij tv kan bedienen..oa het omschakelen van zoom naar breed etc..
 
Afstandsbediening kapot

Ik had zelf ook onlangs een haperende afstandbediening m.a.w twee toetsen die af en toe weigerden. Ben naar Upc Center Arnhem gereden en de afstandbediening werd zo omgeruild voor een andere zonder problemen en navraag. Prima service :).
 
abartels zei:
Heb jij een tip? ik ben nl opzok naar een universele / programmeerbare die ook beter de functies van mij tv kan bedienen..oa het omschakelen van zoom naar breed etc..

Ik heb zelf de Logitech Harmony en daar ben ik zeer tevreden over. Een knop voor omschakelen beeld formaat zit er niet op, maar die heb ik geprogrameerd onder de '#'.
 
GeSpy2 zei:
Ik heb zelf de Logitech Harmony en daar ben ik zeer tevreden over. Een knop voor omschakelen beeld formaat zit er niet op, maar die heb ik geprogrameerd onder de '#'.

Die heb ik ook 555 type,wat een apparaat is dit zeg ;D het kost even tijd op alles naar je hand te zetten maar dan
werkt het ook perfect.Vanuit de keuken kan ik de apparaten bedienen dus nog beter als alle AB die ik in huis heb.

groeten
 
Toen ik mijn (2de hands) Thomson decoder kreeg zat er zelfs een kapotte AB bij, door een slapende UPC medewerker heeft het 2/3 weken geduurd voordat ik een nieuwe had ::)
 
Terug
Bovenaan