M
Marcelo!
Ik heb iets vreemds met de 8485DVB. Iedere keer dat ik een instructie geef als "volgende kanaal" of "geluid harder" wordt de instructie meerdere keren door de Cisco verwerkt totdat ik weer iets anders doe met de afstandsbediening of totdat het geluid niet harder kan. Het lijkt eigenlijk alsof ik de afstandsbedieningknop ingedrukt houd.
Ik weet dat het niet aan de afstandsbediening ligt maar aan de Cisco zelf, want ik heb een tweede 8485DVB in de slaapkamer waar dit niet gebeurt met dezelfde afstandsbediening. En met de andere afstandsbediening krijg ik hetzelfde resultaat. Kennelijk repeteert de Cisco de doorgegeven instructie en heb ik een vervelend probleem.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Dank!
Ik weet dat het niet aan de afstandsbediening ligt maar aan de Cisco zelf, want ik heb een tweede 8485DVB in de slaapkamer waar dit niet gebeurt met dezelfde afstandsbediening. En met de andere afstandsbediening krijg ik hetzelfde resultaat. Kennelijk repeteert de Cisco de doorgegeven instructie en heb ik een vervelend probleem.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Dank!
Laatst bewerkt door een moderator: