• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

afstandsbediening codes niet uniek

  • Onderwerp starter Onderwerp starter appiesan
  • Startdatum Startdatum
A

appiesan

Tijdens zappen met de afstandbediening springt regelmatig mijn plafond ventilator aan :'(
De codes van de afstandbediening waren kennelijk ook al gebruikt door andere producenten.
Heeft iemand anders ook zulke ervaringen?
 
appiesan zei:
Tijdens zappen met de afstandbediening springt regelmatig mijn plafond ventilator aan :'(
De codes van de afstandbediening waren kennelijk ook al gebruikt door andere producenten.
Heeft iemand anders ook zulke ervaringen?

zou best moeten kunnen, handig dan kan je misschien ook wel je Horizon box bedienen met de afstandbediening van je ventilator. :laugh:

Wat je zou kunnen doen, de ventilator gebruik je denk ik alleen hoog-zomer.
Voor het oog van de ventilator kan je tijdelijk iets op plakken zodat het IR signaal niet doorkomt.
 
Terug
Bovenaan