A
appiesan
Tijdens zappen met de afstandbediening springt regelmatig mijn plafond ventilator aan :'(
De codes van de afstandbediening waren kennelijk ook al gebruikt door andere producenten.
Heeft iemand anders ook zulke ervaringen?
De codes van de afstandbediening waren kennelijk ook al gebruikt door andere producenten.
Heeft iemand anders ook zulke ervaringen?