G
giddyupgoman
maarssen4-5-2009 ik doe al vanaf het begin mee met de test(hahaha)en probeer al vanaf het begin een nieuwe afstands bedieningte krijgen omdat het nare ding constant meerdere functies tegelijktijdig probeerd op te starten ,en dan alles afsluit en de hele cisco uitdoet,ook bij geluid omhoog wordt je er 8 van de tien keer afgegooid,ik denk dat de printplaat of slecht gebouwd is ofdat de knoppen binnenin elkaar meenemen,klagen via Ziggo heeft geen zin want ze doen gewoon niets,ik zit nu al sinds januari met dezelfde fout(afstandsbediening) ,ik heb net de rest van de fouten gelezen ,veel van jullie opmerkingen kloppen,te weinig content,te veel fouten in de programering ,teveel fouten in de e.p.g.,veel te weinig programma.s om op te nemen,of terug te halen en dan lukt het vaak ok niet om een opname af te maken en dan weer terug te halen ,ook is de algehele opzet veel te moeilijk voor de doorsnee gebruiker,vooraleer je de hele gebruiksaanwijzing doorhebt ben je 80,al met al interactief ik zou niet weten wat nu precies interactiefis (ja de fouten ,die zijn zeer actief,
p.s wie heeft er nog meer problemen met de afstandsbediening en wie weet hoe ik een nieuwe kan krijgen alvast hartelijk dank giddy up go :no:maarssen
p.s wie heeft er nog meer problemen met de afstandsbediening en wie weet hoe ik een nieuwe kan krijgen alvast hartelijk dank giddy up go :no:maarssen
