• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

afstandsbediening cisco8455dvb

  • Onderwerp starter Onderwerp starter giddyupgoman
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

giddyupgoman

maarssen4-5-2009 ik doe al vanaf het begin mee met de test(hahaha)en probeer al vanaf het begin een nieuwe afstands bedieningte krijgen omdat het nare ding constant meerdere functies tegelijktijdig probeerd op te starten ,en dan alles afsluit en de hele cisco uitdoet,ook bij geluid omhoog wordt je er 8 van de tien keer afgegooid,ik denk dat de printplaat of slecht gebouwd is ofdat de knoppen binnenin elkaar meenemen,klagen via Ziggo heeft geen zin want ze doen gewoon niets,ik zit nu al sinds januari met dezelfde fout(afstandsbediening) ,ik heb net de rest van de fouten gelezen ,veel van jullie opmerkingen kloppen,te weinig content,te veel fouten in de programering ,teveel fouten in de e.p.g.,veel te weinig programma.s om op te nemen,of terug te halen en dan lukt het vaak ok niet om een opname af te maken en dan weer terug te halen ,ook is de algehele opzet veel te moeilijk voor de doorsnee gebruiker,vooraleer je de hele gebruiksaanwijzing doorhebt ben je 80,al met al interactief ik zou niet weten wat nu precies interactiefis (ja de fouten ,die zijn zeer actief,
p.s wie heeft er nog meer problemen met de afstandsbediening en wie weet hoe ik een nieuwe kan krijgen alvast hartelijk dank giddy up go :no:maarssen
 
Zou je punten en regelomhalen willen plaatsen in je bericht.
En bij een komma is het eerst de komma en dan de spatie.
Zo is het niet te lezen. :no:
 
Je hebt wettelijk gezien nog steeds garantie, dus Ziggo zal die afstandbediening moeten vervangen.
Ik gebruik echter een logitech harmony (kost een paar tientjes) en die werkt echt perfect.

PS : En inderdaad, leestekens zijn uitgevonden om e.e.a. leesbaarder te maken :)
 
Idd, het beste aan de Cisco is dat ie prima samenwerkt met de Harmony one, en dit, itt. de cisco, wel een vlekkloos product is. (misschien logitech eens een decoder laten maken....?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan