• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandsbediening alleen rode knop 'tv' brandt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter EvtK
  • Startdatum Startdatum
E

EvtK

Hallo,

Sinds 2 dagen bijzonder vaag probleem. Bij elke knop die ik op de AB in druk, licht de knop 'tv' rood op. Maar de mediabox kan ik dus niet aanzetten..

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Dank
 
Voor zover ik weet is het normaal dat de knop gaat branden als je een toets indrukt.
Als je de Horizonbox niet met de afstandbediening aan krijgt, moet je misschien de aan/uit-schakelaar achterop eens gebruiken. Een softe reset.
 
Terug
Bovenaan