• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandbediening werkt niet (goed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jamesbok

Sinds kort ook digitale TV van Ziggo (alles in één) en heb hier bij de ontvanger Samsung DCB-270 met originele afstandsbediening ontvangen.

Sinds twee dagen werkt alleen de aan/ uit knop nog maar op de afstandbediening. Geen enkele andere knop reageert.

Heb ik per ongeluk een slotcode ingedrukt oid?

Hebben hier meer mensen last van?

Enig idee hoe 't met garantie zit?

Thanx!

Groet jamesbok
 
Jos

..niet echt snelle reactie, maar wie weet heb je er nog wat aan:

Dit kwam bij mijn B270R ook regelmatig voor. Stekker eruit en er weer in was de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan