J
jamesbok
Sinds kort ook digitale TV van Ziggo (alles in één) en heb hier bij de ontvanger Samsung DCB-270 met originele afstandsbediening ontvangen.
Sinds twee dagen werkt alleen de aan/ uit knop nog maar op de afstandbediening. Geen enkele andere knop reageert.
Heb ik per ongeluk een slotcode ingedrukt oid?
Hebben hier meer mensen last van?
Enig idee hoe 't met garantie zit?
Thanx!
Groet jamesbok
Sinds twee dagen werkt alleen de aan/ uit knop nog maar op de afstandbediening. Geen enkele andere knop reageert.
Heb ik per ongeluk een slotcode ingedrukt oid?
Hebben hier meer mensen last van?
Enig idee hoe 't met garantie zit?
Thanx!
Groet jamesbok