• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandbediening r#k

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
70
Mijn upc HDTV box (Philips, die zwarte) reageert slecht op de bijbehorende afstandbediening. Vaak tot irritaties aan toe! Meer lui last van?

Ding staat bv. naast de TV en de DVD-player, en die reageren gewoon altijd goed. Zelfs als ik op 't toilet zit kan ik die AB gebruiken, in tegenstelling tot die van de phlips HDTVbox. Het lijkt wel alsof die AB volstrekte willekeur hanteert, word er bijkans gestoord van. Normaal vanaf de bank reageert 'ie eens in de 5 x op de AB

Nieuwe batterijen geprobeerd, andere opstelling, niets helpt. Iemand een oplossing?

Excusez voor het late tijdstip, kom net terug van de nachtdienst vandaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan