G
Gaafjes
Ik weet dat er al een topic over dit onderwerk is geweest, maar ik kan het niet vinden. Mijn vraag is hoe kan ik mijn afstndsbediening van de Cisco zo pragrammeren dat het geluid van de televisie ook met die afsttandbediening geregeld kan worden?
