• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afstandbediening Cisco

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gaafjes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gaafjes

Ik weet dat er al een topic over dit onderwerk is geweest, maar ik kan het niet vinden. Mijn vraag is hoe kan ik mijn afstndsbediening van de Cisco zo pragrammeren dat het geluid van de televisie ook met die afsttandbediening geregeld kan worden?
 
Probeer hier via deze link eens ... succes!

https://www.upc.nl/pdf/upc_gebruiksaanwijzing_dtv.pdf#page=8
 
Dat kun je in dit topic lezen. Dit hoort eigenlijk in 'Digitale TV - Technisch' thuis ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan