C
Cyberchase
De laatste 2 weken heb ik veel storing. Het modem valt regelmatig uit en resetten helpt weinig. Afgelopen weekend gebeld met UPC, blijkt dat er 67 aansluitingen uit liggen in de buurt. Ligt dus aan de verdeelkast en mij wordt verteld dat er binnen 24 uur een oplossing is. Vanmorgen weer problemen met mijn modem. Weer gebeld met UPC, blijkt toch aan mijn
aansluiting te liggen. Ik moet een afspraak met een monteur maken.
Als je dus de hele week moet werken heb je een probleem. Het is niet mogelijk dat er in de avond een monteur komt of op zaterdag. Ik moet dus een heel dagdeel vrij nemen.
Ben ik er niet dan kost me dat 65 euri voorrijkosten. En dan heb je de duurste aansluiting.. :'( :'(
Ik kan het modem niet omruilen, dat kan alleen de monteur.
Iemand een oplossing
??
aansluiting te liggen. Ik moet een afspraak met een monteur maken.
Als je dus de hele week moet werken heb je een probleem. Het is niet mogelijk dat er in de avond een monteur komt of op zaterdag. Ik moet dus een heel dagdeel vrij nemen.
Ben ik er niet dan kost me dat 65 euri voorrijkosten. En dan heb je de duurste aansluiting.. :'( :'(
Ik kan het modem niet omruilen, dat kan alleen de monteur.
Iemand een oplossing
??
