• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afspraak monteur UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Cyberchase
  • Startdatum Startdatum
C

Cyberchase

De laatste 2 weken heb ik veel storing. Het modem valt regelmatig uit en resetten helpt weinig. Afgelopen weekend gebeld met UPC, blijkt dat er 67 aansluitingen uit liggen in de buurt. Ligt dus aan de verdeelkast en mij wordt verteld dat er binnen 24 uur een oplossing is. Vanmorgen weer problemen met mijn modem. Weer gebeld met UPC, blijkt toch aan mijn
aansluiting te liggen. Ik moet een afspraak met een monteur maken.

Als je dus de hele week moet werken heb je een probleem. Het is niet mogelijk dat er in de avond een monteur komt of op zaterdag. Ik moet dus een heel dagdeel vrij nemen.
Ben ik er niet dan kost me dat 65 euri voorrijkosten. En dan heb je de duurste aansluiting.. :'( :'(
Ik kan het modem niet omruilen, dat kan alleen de monteur.

Iemand een oplossing?????
 
Misschien zelf een keer op een avond of zaterdag gaan werken en op het vrijgekomen dagdeel UPC laten komen?
Geen aardige buurvrouw die misschien wel even voor je kan opletten en de monteur binnenlaten?
Of anders het probleem voorleggen aan webcare, misschien sturen zij een modem zonder monteur.
Maar kan me voorstellen dat UPC zeker wil weten of de lijn wel goed is.
 
Inpreciepe slaat het nergens op wat upc doet, en genoeg gemeentes waar upc leverd kan wel gewoon avond en zaterdags een monteur langs komen, en dan vind ik dat je dut overal moet doen en niet ene wel andere niet.
 
Devil-Strike.net zei:
Inpreciepe slaat het nergens op wat upc doet, en genoeg gemeentes waar upc leverd kan wel gewoon avond en zaterdags een monteur langs komen, en dan vind ik dat je dut overal moet doen en niet ene wel andere niet.

Kijk idd, wat is nu het probleem om in de avond of zaterdags een afspraak in te plannen... :-\
Ik ben vast niet de enige die niet thuis kan zijn voor een monteur..... :-\
Terwijl het bijna wel duidelijk is dat de storing niet bij mij is huis zit.

Het valt me trouwens wel op dat er storing is na een regenbui.....verdeelkast lek????.........
En der is wat regen gevallen de laatste 2 weken dus........
 
Cyberchase zei:
Kijk idd, wat is nu het probleem om in de avond of zaterdags een afspraak in te plannen... :-\
Ik ben vast niet de enige die niet thuis kan zijn voor een monteur..... :-\
Terwijl het bijna wel duidelijk is dat de storing niet bij mij is huis zit.

Het valt me trouwens wel op dat er storing is na een regenbui.....verdeelkast lek????.........
En der is wat regen gevallen de laatste 2 weken dus........

Om te constateren dat er buiten wat mis is zal men eerst binnen moeten gaan kijken, als ze voor elke klant eerst buiten moeten gaan kijken bij elke klant die dat denkt dan kunnen ze maar beter een heel leger nieuwe monteurs aannemen die de hele dag constateren dat het probleem niet in de "verdeelkast" ligt.

Wat betreft je klacht; UPC is verplicht om je binnen een x aantal dagen een monteur aan te bieden, avond/weekend-afspraken zullen hierin niet binnen de regel vallen omdat dat eigenlijk vast als een "extra service" gezien wordt. Ik raad je aan om te kijken of niemand een dagdeel bij je thuis kan blijven om even de zaak waar te nemen voor je. Een vrije dag nemen kan toch ook wel eens neem ik aan of niet?
 
Terug
Bovenaan