Ik moet ff m'n ei kwijt .. Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurd is bij mij.
Ik bel vorige week met de klantenservice om een afspraak te maken met een monteur, omdat ik al sinds ik verhuisd ben zeer slecht beeld heb met analoog en dus ook met digitaal. Ik wilde graag een afspraak maken voor vandaag (dinsdag 30 mei), omdat ik vandaag vrij ben. Dit kon niet volgens de medewerker omdat er in mijn postcodegebied een blokstoring zou zijn. Als het probleem gister niet verholpen zou zijn kon ik bellen voor een afspraak. Ik dus gisteren terugbellen en toen vertelde een andere medewerker mij dat er helemaal niets bekend was / is van een blokstoring
.. Ok goed, dan maar alsnog een nieuwe afspraak inplannen voor aanstaande vrijdag. Helaas kan ik vrijdag niet vrij krijgen dus vandaag maar ff terugbellen om de afspraak te verzetten en wat denk je
Die medewerker van gister heeft helemaal geen afspraak ingepland
Zo had ik dus de hele vrijdagmiddag vrijgenomen en voor Jan Doedel zitten wachten voor niets.
Ze kunnen dan wel de contactcentre award hebben ontvangen dit jaar, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Eerst wordt ik afgescheept met dat ik geen afspraak kan maken ivm een zogenaamde blokstoring en vervolgens wordt er helemaal geen afspraak ingepland. Zo heb ik al eens eerder een halve dag vrijgenomen ivm problemen met internet en toen kwam er ook al niemand opdagen
Wie o wie heeft hier meer ervaring mee?
Ik bel vorige week met de klantenservice om een afspraak te maken met een monteur, omdat ik al sinds ik verhuisd ben zeer slecht beeld heb met analoog en dus ook met digitaal. Ik wilde graag een afspraak maken voor vandaag (dinsdag 30 mei), omdat ik vandaag vrij ben. Dit kon niet volgens de medewerker omdat er in mijn postcodegebied een blokstoring zou zijn. Als het probleem gister niet verholpen zou zijn kon ik bellen voor een afspraak. Ik dus gisteren terugbellen en toen vertelde een andere medewerker mij dat er helemaal niets bekend was / is van een blokstoring



Ze kunnen dan wel de contactcentre award hebben ontvangen dit jaar, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Eerst wordt ik afgescheept met dat ik geen afspraak kan maken ivm een zogenaamde blokstoring en vervolgens wordt er helemaal geen afspraak ingepland. Zo heb ik al eens eerder een halve dag vrijgenomen ivm problemen met internet en toen kwam er ook al niemand opdagen

Wie o wie heeft hier meer ervaring mee?