• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afspraak met monteur .. ohh nee toch niet!

F

Fredman

Ik moet ff m'n ei kwijt .. Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurd is bij mij.

Ik bel vorige week met de klantenservice om een afspraak te maken met een monteur, omdat ik al sinds ik verhuisd ben zeer slecht beeld heb met analoog en dus ook met digitaal. Ik wilde graag een afspraak maken voor vandaag (dinsdag 30 mei), omdat ik vandaag vrij ben. Dit kon niet volgens de medewerker omdat er in mijn postcodegebied een blokstoring zou zijn. Als het probleem gister niet verholpen zou zijn kon ik bellen voor een afspraak. Ik dus gisteren terugbellen en toen vertelde een andere medewerker mij dat er helemaal niets bekend was / is van een blokstoring ??? .. Ok goed, dan maar alsnog een nieuwe afspraak inplannen voor aanstaande vrijdag. Helaas kan ik vrijdag niet vrij krijgen dus vandaag maar ff terugbellen om de afspraak te verzetten en wat denk je??? Die medewerker van gister heeft helemaal geen afspraak ingepland >:( Zo had ik dus de hele vrijdagmiddag vrijgenomen en voor Jan Doedel zitten wachten voor niets.

Ze kunnen dan wel de contactcentre award hebben ontvangen dit jaar, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Eerst wordt ik afgescheept met dat ik geen afspraak kan maken ivm een zogenaamde blokstoring en vervolgens wordt er helemaal geen afspraak ingepland. Zo heb ik al eens eerder een halve dag vrijgenomen ivm problemen met internet en toen kwam er ook al niemand opdagen :9

Wie o wie heeft hier meer ervaring mee?
 
Als ik jou was zou ik er nog even een telefoontje aan wagen voor de zekerheid.

Je zult namelijk zien dat er vrijdag wel een monteur voor de deur staat en omdat jij er niet bent voorrij kosten rekent ;p
(Ik zeg niet dat het zo is, maar sommige mensen kijken even iets te makkelijk dingen in het systeem over het hoofd)


Overigens als je een afspraak hebt en er komt niemand opdagen, meteen bellen. Meestal is er nog wel iets aan te doen en anders heb je sowieso recht op 25,-
 
Valz zei:
Als ik jou was zou ik er nog even een telefoontje aan wagen voor de zekerheid.

Je zult namelijk zien dat er vrijdag wel een monteur voor de deur staat en omdat jij er niet bent voorrij kosten rekent ;p
(Ik zeg niet dat het zo is, maar sommige mensen kijken even iets te makkelijk dingen in het systeem over het hoofd)

Ik heb dit keer ook maar ff de naam van de overigens wel zeer vriendelijke medewerker genoteerd voor het geval dat ;)
 
Valz zei:
Als ik jou was zou ik er nog even een telefoontje aan wagen voor de zekerheid.

Je zult namelijk zien dat er vrijdag wel een monteur voor de deur staat en omdat jij er niet bent voorrij kosten rekent ;p
(Ik zeg niet dat het zo is, maar sommige mensen kijken even iets te makkelijk dingen in het systeem over het hoofd)
Vertel mij wat. :P Collega's schijnen vaak op de verkeerde plaatsen te zoeken naar een afspraak.

Overigens als je een afspraak hebt en er komt niemand opdagen, meteen bellen. Meestal is er nog wel iets aan te doen en anders heb je sowieso recht op 25,-
Klopt, dit roep ik ook de hele tijd. Als je op tijd belt, is het vaak nog mogelijk om diezelfde dag of avond nog iemand te sturen.
 
Fredman zei:
Helaas kan ik vrijdag niet vrij krijgen dus vandaag maar ff terugbellen om de afspraak te verzetten en wat denk je??? Die medewerker van gister heeft helemaal geen afspraak ingepland >:( Zo had ik dus de hele vrijdagmiddag vrijgenomen en voor Jan Doedel zitten wachten voor niets.

En wat denk je? Ja hoor . .vanmiddag om 12.05u stond de monteur hier voor de deur >:( .. dit is toch niet te geloven. M'n vriendin kwam toevallig thuis, dus heeft de monteur binnen kunnen laten.

Het ergste is nog .. het probleem is nog steeds niet opgelost (ik heb een signaalsterkte van 61,9% en dat zou ruim voldoende moeten zijn volgens de monteur). Ik was zelf niet thuis, anders had ik de monteur niet zomaar laten gaan.

Ik vind het niet normaal dat ik per maand 'weet ik veel hoeveel' moet betalen aan abonnement, maar dat ik dan maar genoegen moet nemen met heel erg veel sneeuw door mn analoge beeld en daardoor dus ook 1001 blokjes op digitaal. .. Kan dit allemaal zomaar?
 
Meteen weer bellen, dan wordt de monteur gewoon teruggestuurd. De monteur moet het probleem oplossen. Als hij het niet kan oplossen:
omdat het een netwerkstoring is (probleem buiten), dan moet hij dit doorgeven aan UPC zodat er een afspraak met een buitenmonteur gemaakt kan worden.
omdat jouw binnenhuisinstallatie niet goed, dan moet hij dit aangeven.

Met andere woorden: monteur heeft niet juist gehandeld, die moet terug. Als je gistermiddag had gebeld, had UPC via die aannemer dezelfde monteur terug kunnen sturen (levert soms "leuke" taferelen op bij de klant thuis).
 
Mr. 97k5ixS744 zei:
Als je gistermiddag had gebeld, had UPC via die aannemer dezelfde monteur terug kunnen sturen (levert soms "leuke" taferelen op bij de klant thuis).

LoL ;D .. Ik zal vandeweek weer eens bellen.
 
Terug
Bovenaan