• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afspraak geannuleerd zonder overleg!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hmmm
  • Startdatum Startdatum
H

Hmmm

Eindelijk UPC zover gekregen dat er donderdag een monteur komt (zit nu bijna een week zonder vaste telefonie en internet, televisie is ruk maar dat zijn we nu wel gewend), krijg ik een SMS dat ze mijn afspraak hebben geannuleerd!
Nou breekt mijn klomp!
Ik heb al vier jaar een waardeloze aansluiting, telefoon ligt er gemiddeld eens per maand uit en Internet laat bijna evenveel te wensen over. Krijg ik eindelijk hoop op verbetering in de hoop van de beloofde monteur, wordt die ook weer de grond ingeboord!

Het is nu duidelijk: volgende maand heb ik ADSL en telefonie van een andere aanbieder en een schotel op het dak.
 
Het is erg irritant dat jou afspraak door UPC is afgezegd zonder dat jij wat hebt gezegt.

Als ik jou was zal ik even bellen, of een pm sturen naar 1 van de UPC medewerkers op dit forum en jou verhaal uitleggen.

Afzeggen van afspraak is meestal geld terug krijgen, ivm thuis zitten wachtten op niemand.

Vervolgens laat je een nieuwe afspraak maken, zorg wel dat hij deze week nog komt, want was de fout van UPC dus deze week moet dit herstelt worden.
 
Als ze gemerkt hebben dat het probleem niet bij jou persoonlijk zit maar in een straatkast of wijkcentrale, moeten ze het daar oplossen en niet bij jou in de meterkast.

Had je dan liever niets gehoord en voor niets thuisgezeten?

Ik denk dat ze juist correct gehandeld hebben door je te laten weten dat jij niet thuis hoeft te zitten. Ze lossen het probleem op een andere locatie op en jij bent als het goed is van jouw problemen verlost.
 
Tuurlijk had ik liever niet voor niets thuisgezeten, da's waardeloos. Ik had liever gehad dat iemand me gebeld had om met dit uit te leggen, in plaats van een SMS.
Dat is mijn grootste ergernis.
 
Kan ik me ook wat bij indenken.

Ik stam echter nog uit de tijd dat je nooit iets hoorde van A2000/Chello/UPC, dus ik vind het al een hele vooruitgang ;)
 
Terug
Bovenaan