H
Hmmm
Eindelijk UPC zover gekregen dat er donderdag een monteur komt (zit nu bijna een week zonder vaste telefonie en internet, televisie is ruk maar dat zijn we nu wel gewend), krijg ik een SMS dat ze mijn afspraak hebben geannuleerd!
Nou breekt mijn klomp!
Ik heb al vier jaar een waardeloze aansluiting, telefoon ligt er gemiddeld eens per maand uit en Internet laat bijna evenveel te wensen over. Krijg ik eindelijk hoop op verbetering in de hoop van de beloofde monteur, wordt die ook weer de grond ingeboord!
Het is nu duidelijk: volgende maand heb ik ADSL en telefonie van een andere aanbieder en een schotel op het dak.
Nou breekt mijn klomp!
Ik heb al vier jaar een waardeloze aansluiting, telefoon ligt er gemiddeld eens per maand uit en Internet laat bijna evenveel te wensen over. Krijg ik eindelijk hoop op verbetering in de hoop van de beloofde monteur, wordt die ook weer de grond ingeboord!
Het is nu duidelijk: volgende maand heb ik ADSL en telefonie van een andere aanbieder en een schotel op het dak.
