• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afspelen opname hapert

  • Onderwerp starter Onderwerp starter GoldenMan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

GoldenMan

Blij dat ik eindelijk weer kan opnemen gaat het afspelen van een opname schokkerig, ook een eerdere opname (van voor de opname problemen) doet dat, hebben anderen dit probleem ook of komt het iemand wellicht bekend voor?
 
Blij dat ik eindelijk weer kan opnemen gaat het afspelen van een opname schokkerig, ook een eerdere opname (van voor de opname problemen) doet dat, hebben anderen dit probleem ook of komt het iemand wellicht bekend voor?

Ik heb daar geen last van, weet niet of je daar wat aan hebt. Ik weet ook niet of het mogelijk is de schijf te defragmenteren, want dat kan ook nog wel eens performance problemen veroorzaken.
 
Schiet je niets mee op, maar heb het probleem ook niet.

Heb je ook storingen bij het Live TV kijken? Weet nml vanuit ervaring in mijn oude huis met minder goede bouwmarkt kabels dat waar je tijdens live kijken die leuke 'geen signaal' meldingen krijgt bij te slecht digitaal signaal, je dit in de opnames terugziet exact met de symptomen die jij beschrijft.

Gelukkig heb ik nu in mijn nieuwe huis met goede kabels signaalkwaliteit van 100%/100% en heb ik nooit meer een geen signaal melding gehad.
 
Had er eerder nooit last van... heb wel net op ander forum iets gelezen over haperingen tijdens afspelen als je de tuner op een HD kanaal hebt staan (was wel met een andere ontvanger) en dat was gister idd zo, kan het nu niet uitproberen (zit op me werk), maar zal het straks wel ff uitproberen.
 
Nou ik heb het uitgeprobeerd, tuner eerst op een niet HD kanaal gezet en een opname afspelen, warempel zonder haperingen... daarna de tuner op een HD kanaal gezet en wat denk je? OOK geen haperingen, SPONTAAN opgelost, heeeeeeeeeel erg vreemd, mooi dat het weer normaal werkt natuurlijk maar toch...
 
Ik heb hier ook soms last van. Het switchen van het kanaal waar de tuner op staat lijkt inderdaad te helpen. Zo niet, dan wil een complete powerdown/powerup nog wel eens helpen.
 
Ik had dit probleem ook.. HEb het apparaat zelfs teruggestuurd. Achteraf bleek de meegeleverde wandcontactdoos het probleem te veroorzaken. Dus mocht je de wcd vervangen hebben, zet de oude weer ns terug en zie of het helpt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan