G
GoldenMan
Blij dat ik eindelijk weer kan opnemen gaat het afspelen van een opname schokkerig, ook een eerdere opname (van voor de opname problemen) doet dat, hebben anderen dit probleem ook of komt het iemand wellicht bekend voor?