• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afspelen MP3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eskimo030272
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eskimo030272

Goedendag,

Ik overweeg de aanschaf van de cisco, maar er resteren bij mij nog een tweetal vragen.
Is het mogelijk om via de cisco ook mp3 bestanden af te spelen en zoja zijn deze dan te benaderen via een soort van mediabibliotheek zodat je dan bijvoorbeeld alleen een album kan afspelen.
De tweede vraag is of je de cisco in je computer netwerk kan aansluiten zodat de harde schijf dan toegankelijk is vanaf de computer.

Ik hoor het graag en eventueel ook hoe het apparaat bevalt.

Alvast bedankt voor de reactie.

Jaco
 
Goedendag,

Ik overweeg de aanschaf van de cisco, maar er resteren bij mij nog een tweetal vragen.
Is het mogelijk om via de cisco ook mp3 bestanden af te spelen en zoja zijn deze dan te benaderen via een soort van mediabibliotheek zodat je dan bijvoorbeeld alleen een album kan afspelen.
De tweede vraag is of je de cisco in je computer netwerk kan aansluiten zodat de harde schijf dan toegankelijk is vanaf de computer.
Deze vragen zijn al uitgebreid aan bod geweest in dit forum. Misschien had je even wat moeite kunnen doen en de zoek optie gebruiken. De cisco is niet in je netwerk te hangen. De netwerkpoort is niet aktief.
Voor wat jij wil kun je beter de humax 5050 aanschaffen. Ga hier maar even lezen

Ik hoor het graag en eventueel ook hoe het apparaat bevalt.
Heb je op dit forum überhaupt wel rondgelezen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan