M
MuTTLeY
Een aantal jaar heb ik de Humax 9200c met groot plezier en probleemloos gebruikt. Sinds een weekje heb ik de 5200.
Wat mijn hierbij opvalt (en wat ik nog niet zie in de Bug-list) is het volgende:
Bij het afspelen van een opgenomen programma (of in Time-shift) verspringt het beeld om de circa 3 minuten naar zwart en verspringt dan 4 á 5 seconden in het opgenomen programma.
Een aantal forum-gebruikers hebben hier ook last van.
Ik heb dit getest met HD-zenders.
Nu is er bij Ziggo per 1 sept het een en ander veranderd, de standaard SD zenders van bijv RTL4 zitten nu op kanaal 904.
Als ik daar programma's opneem en later terugkijk, dan heb ik geen last van het verspringen van 4 á 5 seconden.
Lijkt dus op een High Definition probleem.
Zijn er heel veel mensen die hier ook last van hebben ?
Is er toevallig al iemand die hier over contact heeft gehad met Humax ?
Mocht slechts een klein aantal mensen hier last van hebben, dan breng ik de 5200 gewoon terug naar de winkel voor een andere 5200, net zolang totdat ik er eentje heb die niet overslaat.
Wat mijn hierbij opvalt (en wat ik nog niet zie in de Bug-list) is het volgende:
Bij het afspelen van een opgenomen programma (of in Time-shift) verspringt het beeld om de circa 3 minuten naar zwart en verspringt dan 4 á 5 seconden in het opgenomen programma.
Een aantal forum-gebruikers hebben hier ook last van.
Ik heb dit getest met HD-zenders.
Nu is er bij Ziggo per 1 sept het een en ander veranderd, de standaard SD zenders van bijv RTL4 zitten nu op kanaal 904.
Als ik daar programma's opneem en later terugkijk, dan heb ik geen last van het verspringen van 4 á 5 seconden.
Lijkt dus op een High Definition probleem.
Zijn er heel veel mensen die hier ook last van hebben ?
Is er toevallig al iemand die hier over contact heeft gehad met Humax ?
Mocht slechts een klein aantal mensen hier last van hebben, dan breng ik de 5200 gewoon terug naar de winkel voor een andere 5200, net zolang totdat ik er eentje heb die niet overslaat.