M
MlKl
Hoe kan ik een afspeellijst maken om muziek af te kunnen spelen? Heb in Windows7 al verschillende lijsten gemaakt, de Humax ziet die lijsten wel, maar als ik erop klik gebeurt er .... niks..
Ik heb via DLNA een netwerkserver gekoppeld staan met een 150 Gig aan mp3.. maar als ik iedere keer alle mappen moet openen duurt dat zooo lang.
Dus leek het mij wel makkelijk een aparte map te maken met wat verschillende Playlists. Alleen speelt de Humax 5200 ze niet af.
Zowel de playlists als de mp3 staan op de server.
Werkt verder wel heel leuk, muziek via t netwerk.
Heb zowel extentie .m3u als .wpl al geprobeerd. En zoals al eerder aangegeven, ziet de Humax beide, maar doet er niks mee
Ik heb via DLNA een netwerkserver gekoppeld staan met een 150 Gig aan mp3.. maar als ik iedere keer alle mappen moet openen duurt dat zooo lang.
Dus leek het mij wel makkelijk een aparte map te maken met wat verschillende Playlists. Alleen speelt de Humax 5200 ze niet af.
Zowel de playlists als de mp3 staan op de server.
Werkt verder wel heel leuk, muziek via t netwerk.
Heb zowel extentie .m3u als .wpl al geprobeerd. En zoals al eerder aangegeven, ziet de Humax beide, maar doet er niks mee