• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afsluiten

Berichten
66
Hallo ik heb bij het afsluiten een blok op mijn Samsung tv, ik heb naar veel zoeken mijn Samsung STP-C7140 op zenders gekregen, maar nu bij afsluiten een blok op mijn tv, ik heb hem op mijn AB met ed groene en rode knop uit gezet en ging gewoon uit , maar daarna kreeg ik dat blok, mijn scherm mijn decoder staat op de laatste zender en kan ik niet uit krijgen, wat heb ik fout gedaan?
 
Ik heb ook een Samsung TV. Op de AB van mijn MediaboxXL, evenals die van jou een STP-C7140 is rechts bovenaan een button BOX en links bovenaan een button TV.
Met beide knoppen zet ik mijn box en tv aan en uit. En deze zijn niet groen en rood.
Het is mij daarom niet duidelijk waarom het uitschakelen bij jou een probleem is.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie, ik heb van alles gedaan zelfs de HMDI van 1 naa 2 als ik mijn tv wil uitzetten moet ik hem los koppelen anders krijg ik dit blok en gaat dan weg, en zo goaw ik de stekker weer er in doe krijg weer dat blok

Geen signaal
HMDI!
(1)Controleer de kabelaansluitingen en de
Instellingen van uw bronapparaat.
(2) Druk op de afstandbediening op Source
Om het aangesloten bronapparaat te
Selecteren.
 
Terug
Bovenaan