I
irule
In december heb ik mijn alles in 1 pakket opgezegd, om over te gaan naar KPN.
Bij de opzegging heb ik aangegeven dat ik dit deed omdat het abonnement gewijzigd is door UPC, wat mij het recht geeft kosteloos op te zeggen. Dit is destijds ook door de upc medewerker aan de telefoon bevestigd.
Nu krijg ik de factuur over Januari, met 140 euro afkoop abonnement!
Ik heb zojuist gebeld, maar dit zou betaald moeten worden, ondanks de toenmalige toezegging door de upc medewerker.
Heb de bevestigings mails van de opzegging terug gelezen en nu viel me op dat ik twee aparte mails gehad heb, internet-tv waar in staat dat ik niets hoef af te kopen en een mail over telefonie waarin staat dat ik wel af moet kopen, terwijl juist daar de abonnements/prijs wijziging zat.
wat is jullie idee hier over?
UPC medewerkers?
Bij de opzegging heb ik aangegeven dat ik dit deed omdat het abonnement gewijzigd is door UPC, wat mij het recht geeft kosteloos op te zeggen. Dit is destijds ook door de upc medewerker aan de telefoon bevestigd.
Nu krijg ik de factuur over Januari, met 140 euro afkoop abonnement!
Ik heb zojuist gebeld, maar dit zou betaald moeten worden, ondanks de toenmalige toezegging door de upc medewerker.
Heb de bevestigings mails van de opzegging terug gelezen en nu viel me op dat ik twee aparte mails gehad heb, internet-tv waar in staat dat ik niets hoef af te kopen en een mail over telefonie waarin staat dat ik wel af moet kopen, terwijl juist daar de abonnements/prijs wijziging zat.
wat is jullie idee hier over?
UPC medewerkers?