D
destroyer2a
Dit is toch wel het toppunt. Al jaren abonnee. Sinds juli Plus. Kom thuis. Heb een email waarin staat uw dataverbruik over nov. 03 was 111411,2 MegaBytes voor de maand november en ik word ZONDER ENIGE WAARSCHUWING dan ook teruggezet op 64Kb.
Dit lijkt toch nergens op..helpdesk de huid al volgescholden natuurlijk, bij wijze van spreken..ben netjes gebleven...Ja ik had eerst een waarschuwing moeten krijgen, maar daar schiet ik tot 1/1 niks mee op.
Wat zijn jullie ervaringen met terstond opzeggen abo ( ik weet het je zit er zonder te tekenen een jaar aan vast?), en stopzetten automatische overboeking (tevens de tv dan want nu wil ik niks meer van upc.)
Heeft er al iemand ervaring met een dagvaarding of juridische procedure door Upc tegen wanbetalende klant? Ben zelf werkzaam op deurwaarderskantoor dus eventuele procedure kan ik zelf behandelen.
Dit lijkt toch nergens op..helpdesk de huid al volgescholden natuurlijk, bij wijze van spreken..ben netjes gebleven...Ja ik had eerst een waarschuwing moeten krijgen, maar daar schiet ik tot 1/1 niks mee op.
Wat zijn jullie ervaringen met terstond opzeggen abo ( ik weet het je zit er zonder te tekenen een jaar aan vast?), en stopzetten automatische overboeking (tevens de tv dan want nu wil ik niks meer van upc.)
Heeft er al iemand ervaring met een dagvaarding of juridische procedure door Upc tegen wanbetalende klant? Ben zelf werkzaam op deurwaarderskantoor dus eventuele procedure kan ik zelf behandelen.