I
ict-boy
Gisteren belde mijn vriendin op, ze wilde tv kijken (digitaal) maar ze kreeg e16 meldingen. Ik raade haar aan de stekker er even uit te halen aangezien dit meestal werkt. Dit hielp niet. Ik heb bij thuis komst gelijk een fabrieksreset gedaan (dit is kennelijk af en toe nodig) maar ook dit mocht niet helpen. Gebeld met Multikabel, de eerste keer dat ik belde werd de telefoon zeer onbeschoft er op gegooid. Nogmaals bellen dan maar. Iemand aan de lijn gekregen, die me in korte tijd kon uitleggen wat er aan de hand was. We zijn afgesloten! Ik melde dat ik dit vreemd vond want ik kon nog gewoon bellen met multikabel en kon internetten. Dit vond ze aan de telefoon ook vreemd. Het zou gaan om een rekening die in november niet betaald zou zijn.
Gauw onze gegevens er bij gezocht en het klopte. Deze was niet betaald. Ik heb gelijk aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik het vreemd vind dat ik geen aanmaning gehad heb of een brief met daar in we sluiten u af als u niet betaald. Dit vonden ze ook vreemd maar het was niet anders.
Er ging in eens een lampje bij me branden want vorige week was ik gebeld door multikabel op mijn mobiel (dit gebeurd wel vaker meestal voor reclame) ik heb gelijk aan de telefoon gemeld dat ik aan het werk was en dat ze beter op het huis nummer konden bellen daar was iemand thuis. Er is me op dat moment ook niet verteld waar het over ging.
Er is niet naar ons huis nummer gebeld.
Met spoed is het openstaande bedrag betaald. Maar er zouden wel heraansluitingskosten in rekening gebracht worden. Dit laatste vind ik belachelijk want dit was niet gebeurd als Multikabel eerder aan de bel getrokken had. Tevens heb ik behoorlijk wat storingen gehad. zowel internet als telefonie als digitale tv. Ik heb een boze brief naar multikabel gestuurd hier over, met oa daar in dat ik niet van plan ben de heraansluitingskosten te betalen. En dat ik het idee heb dat de kwaliteit dit ik gewend was van Multikabel hard achteruit gaat. Ik heb gelijk per 1 maart mijn digitale totaalpakket om laten zetten naar het bassis pakket. Want nu ik een HD tv heb zien sommige tv kanalen er niet uit. Het vreemde is dat ik nog steeds kan bellen thuis (internet doet het sinds gisteravond 22:00 uur niet meer).
Allemaal zeer vreemd. Ben benieuwd wat Multikabel doet.
Gauw onze gegevens er bij gezocht en het klopte. Deze was niet betaald. Ik heb gelijk aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik het vreemd vind dat ik geen aanmaning gehad heb of een brief met daar in we sluiten u af als u niet betaald. Dit vonden ze ook vreemd maar het was niet anders.
Er ging in eens een lampje bij me branden want vorige week was ik gebeld door multikabel op mijn mobiel (dit gebeurd wel vaker meestal voor reclame) ik heb gelijk aan de telefoon gemeld dat ik aan het werk was en dat ze beter op het huis nummer konden bellen daar was iemand thuis. Er is me op dat moment ook niet verteld waar het over ging.
Er is niet naar ons huis nummer gebeld.
Met spoed is het openstaande bedrag betaald. Maar er zouden wel heraansluitingskosten in rekening gebracht worden. Dit laatste vind ik belachelijk want dit was niet gebeurd als Multikabel eerder aan de bel getrokken had. Tevens heb ik behoorlijk wat storingen gehad. zowel internet als telefonie als digitale tv. Ik heb een boze brief naar multikabel gestuurd hier over, met oa daar in dat ik niet van plan ben de heraansluitingskosten te betalen. En dat ik het idee heb dat de kwaliteit dit ik gewend was van Multikabel hard achteruit gaat. Ik heb gelijk per 1 maart mijn digitale totaalpakket om laten zetten naar het bassis pakket. Want nu ik een HD tv heb zien sommige tv kanalen er niet uit. Het vreemde is dat ik nog steeds kan bellen thuis (internet doet het sinds gisteravond 22:00 uur niet meer).
Allemaal zeer vreemd. Ben benieuwd wat Multikabel doet.
