W
Wolter
Vanmidag kon ik ineen me server niet meer bereiken en ook de telefoon gaf onbereikbaar.Er staat nog een factuur die de 24e betaald had moeten zijn maar dat ging niet omdat me salaris deze maand later was.Heb daar toen over gebeld en het was geen probleem op de 2e morgen dus te betalen.Gister het bekende smsje.Vraag is nu of ik mocht worden afgesloten? De wet ter bescherming consument zegt dat er een schriftelijke herrindring moet worden gestuurd met datum van afsluiten en dat is niet gebeurd,in sms stond dat ook niet en wat al helemaal niet mag is telefoon ook voor inkomend afsluiten.Het lijkt erop dat ze het complete singaal hebben uitgezet ook analoog voor 6 dagen te laat waarvoor gebeld is en afspaak over is gemaakt. Dit kan echt niet in zo een korte tijd.
