- Berichten
- 244
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Afgelopen Donderdag was er een medewerker van Ziggo bezig buiten in het kastje van alle aansluitingen in de wijk, toen deze man klaar was had iedereen weer tv en internet, behalve ik. Ik had geen internet meer.
3x gebeld met de HD, 3x een ander antwoord, en een monteur kon niet eerder komen dan maandag. ik maar opgehangen en gaan slapen.
Vrijdagochtend nog steeds geen internet en gebeld met de HD en die meneer kon nog voor vrijdagmiddag een monteur regelen! dus ik een halve dag vrij genomen en thuis gewacht op de monteur.
Monteur kon me niet helpen want de storing lag aan de aansluiting buiten en daar moet iemand anders voor komen, dus alsnog een andere monteur besteld voor maandag.
Ik weer een ochtend vrij genomen, monteur komt en ziet meteen dat ik was afgesloten van de retour omdat een kabel naar de 2e horizonbox ruist en dat daar door de hele buurt slecht of geen internet/ tv heeft.
Na het vervangen van de slechte punten in die kabel was de ruis weg en werd ik weer aangesloten!
Maar waarom word ik niet van te voren gebeld door Ziggo dat mijn kabel storing geeft?
dit is toch heel klantonvriendelijk?
Goedmakertje van Ziggo is dan 1 maand gratis een kanaal kijken op hun kosten.
3x gebeld met de HD, 3x een ander antwoord, en een monteur kon niet eerder komen dan maandag. ik maar opgehangen en gaan slapen.
Vrijdagochtend nog steeds geen internet en gebeld met de HD en die meneer kon nog voor vrijdagmiddag een monteur regelen! dus ik een halve dag vrij genomen en thuis gewacht op de monteur.
Monteur kon me niet helpen want de storing lag aan de aansluiting buiten en daar moet iemand anders voor komen, dus alsnog een andere monteur besteld voor maandag.
Ik weer een ochtend vrij genomen, monteur komt en ziet meteen dat ik was afgesloten van de retour omdat een kabel naar de 2e horizonbox ruist en dat daar door de hele buurt slecht of geen internet/ tv heeft.
Na het vervangen van de slechte punten in die kabel was de ruis weg en werd ik weer aangesloten!
Maar waarom word ik niet van te voren gebeld door Ziggo dat mijn kabel storing geeft?
dit is toch heel klantonvriendelijk?
Goedmakertje van Ziggo is dan 1 maand gratis een kanaal kijken op hun kosten.