A
Apeldoorner
Dag allemaal!
Ik heb de afgelopen maand een steeds herhalende probleem:
Af en toe valt mijn verbinding weg. Sites blijven laden... ( De bekende gele uitroepteken @ tray )
Ik dacht eerst dat het te maken heeft met mijn computer, aangezien ik een tijd geleden
heb lopen rommelen met die DNS probleem van UPC. Dit terug gezet, niet geholpen. Sterker nog;
Heb net een week een nieuwe computer gekocht en probleem blijft.
Het valt mij wel op dat het probleem verergert als ik het net belast. ( veel downloaden bijv. )
Elke keer als ik dan op " problemen oplossen " druk, geeft hij na een x aantal minuten aan dat hij bepaalde sites wel kan openen en dan is mijn verbinding in een keer weer terug. Dit had ik ook met de vorige pc.
TIJDENS de storing kan ik wel gewoon de router benaderen. Dus mijn computer is hier niet de oorzaak van. Ik heb een Thomson TWG 850 van upc, woonachtend in Apeldoorn. ( 7312 )
Wie kan mij dit uitleggen of hebben meerdere hier last van?!
trouwens mijn modem is aangesloten op de meest logische manier: Binnenkomende CAI ( groene kabel , + tratec upc geschikte einddoos ) Opsteeksplitter van upc : RADIO / TV / DATA.
En op mijn modem bekabeld naar mijn pc. ( plus minus 10 meter, dus geen repeater nodig. )
Wat ik ook trouwens heb, en dan weet ik niet of dit er mee te maken heeft? Is dat Youtube video's VAAK maar 1 deel bufferen en dan compleet stokt.
Ik heb de afgelopen maand een steeds herhalende probleem:
Af en toe valt mijn verbinding weg. Sites blijven laden... ( De bekende gele uitroepteken @ tray )
Ik dacht eerst dat het te maken heeft met mijn computer, aangezien ik een tijd geleden
heb lopen rommelen met die DNS probleem van UPC. Dit terug gezet, niet geholpen. Sterker nog;
Heb net een week een nieuwe computer gekocht en probleem blijft.
Het valt mij wel op dat het probleem verergert als ik het net belast. ( veel downloaden bijv. )
Elke keer als ik dan op " problemen oplossen " druk, geeft hij na een x aantal minuten aan dat hij bepaalde sites wel kan openen en dan is mijn verbinding in een keer weer terug. Dit had ik ook met de vorige pc.
TIJDENS de storing kan ik wel gewoon de router benaderen. Dus mijn computer is hier niet de oorzaak van. Ik heb een Thomson TWG 850 van upc, woonachtend in Apeldoorn. ( 7312 )
Wie kan mij dit uitleggen of hebben meerdere hier last van?!
trouwens mijn modem is aangesloten op de meest logische manier: Binnenkomende CAI ( groene kabel , + tratec upc geschikte einddoos ) Opsteeksplitter van upc : RADIO / TV / DATA.
En op mijn modem bekabeld naar mijn pc. ( plus minus 10 meter, dus geen repeater nodig. )
Wat ik ook trouwens heb, en dan weet ik niet of dit er mee te maken heeft? Is dat Youtube video's VAAK maar 1 deel bufferen en dan compleet stokt.