• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

AeroHive Access Point AP 110

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fibre
  • Startdatum Startdatum
F

fibre

Hallo,

Heeft iemand hier ervaring mee kan je hier iets mee.
Heb er namelijk 1 over op het werk hahha
 
Maar mijn vraag is kan ik hier iets mee heb er geen ervaring mee wat kan ik er mee
 
dit is een access point, maw als je thuis geen WIFI hebt dan kan je deze aan een netwerk kabel hangen, vanuit je router, en voilla je hebt wifi.

Maar aangezien je volgens mij een WIFI/Router hebt denk ik niet dat dit access point een toegevoegde waarde heeft, je kan wel een 2de wifi netwerk aanleggen.

Google eens op access point en er gaat een wereld voor je open :D
 
Oke bedankt.

Heb wel begrepen dat het bereik en kwaliteit van deze access point beter is dan de meeste routers klopt dit?
 
Nog een vraagje.

Ik heb modem UPC Cisco 3212 gaat naar een Router sitecom 9000N ingesteld op wifi een kabel gaat naar zolder daar staat een Switch van Procurve dan naar de computers.

Wifi is op 1ste en zolder slecht kan ik achter de switch de access point hangen of werkt dat niet?
zodat 1etage en zolder betere wifi hebben
 
Oke top bedankt dus zoals ik aangaf kan ik hem achter me switch hangen dan is de sitecome router voor beneden en deze access point voor boven mooi
 
Terug
Bovenaan