• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Adviesvergaderingen van de programmaraad Zuid Holland Zuid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Bezoek de openbare adviesvergaderingen van de programmaraad Zuid Holland Zuid voor het komend seizoen. De openbare adviesvergaderingen vinden plaats op 18 november (radio) en op 25 november (televisie) in het regiokantoor aan de Noordendijk 250 in Dordrecht. Tijdens deze avonden bespreekt de programmaraad de aanbieders van radio en televisiezenders.

Toegankelijk
Naar aanleiding van deze adviesvergaderingen stelt de raad het radio- en televisieadvies aan UPC Nederland voor 2011-2012 op. Beide adviesvergaderingen zijn voor ieder toegankelijk. Ook is er gelegenheid om kort iets te zeggen ten voordele van een aanbieder of zender.

Aanmelden
U meldt zich tot een week tevoren aan voor de openbare adviesvergaderingen via e-mailadres [email protected]. Geeft u bij uw aanmelding ook aan of u gebruik wilt maken van het spreekrecht. Let wel: De voorzitter bepaalt de beschikbare spreektijd van gasten, de volgorde van sprekers en de toegestane spreektijd.

Adviestraject
Het adviestraject voorziet, na deze twee openbare adviesvergaderingen in het regiokantoor aan de Noordendijk 250 in Dordrecht, in een afrondende besloten vergadering op 2 december. Daarna wordt het conceptadvies uitgewerkt en ter visie gelegd, voordat het per 1 februari 2011 wordt aangeboden aan UPC Nederland. Opgave voor de openbare vergaderingen (van 20 en 22 uur) in het regiokantoor aan de Noordendijk 250 in Dordrecht via email [email protected].

Bron: Website van mijn gemeente.
 
een goed plan, misschien moet ik mij maar eens opgeven :laugh:
 
Let op dat het alleen over analoge zenderdoorgifte gaat en dat je geen stem hebt, alleen maar iets mag voorstellen.
 
Voorstellen is ook leuk, en mee praten ook :)

Is zeker een goed plan van de Programmaraad zuid-holland zuid.

@UPC-Haarlem,

Iedereen van 18 jaar en ouder mogen wel mee praten denk ik ;D
Pukkels is goed voor je hoor, haha.

Nee het is een leuk initiatief. :)
 
Terug
Bovenaan