• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

[Advies] Verandering Abo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter joaocordeiro
  • Startdatum Startdatum
J

joaocordeiro

Beste UPC gebruikers,

elk jaar verander ik van UPC abo om goedkoper uit te komen. Alleen dit jaar zit ik met een probleempje.
Op dit moment heb ik:

ABO Bellen Onbeperkt + Europa
ABO Digitale TV Royaal HD met DVR
ABO UPC Fiber Power 60 Mbps
-------------------------------------
68,50

-------------------------------------
Standaardpakket Radio/TV
-------------------------------------+
17,05

-------------------------------------
Gebruikskosten extra UPC Mediabox
-------------------------------------+
4,00
-------------------------------------=
90,55€

Aangezien ik nu graag 120mbps internet wil ben ik op de upc website gaan kijken of het veel duurder is.
Op dit kwam ik uit:

10ok2kn.png


Aangezien er nog een Extra mediabox bij moet doe ik +4,00 euro bij de maandelijkse prijs.
96,50 Zonder korting. 6maanden.

Ik ben eigenlijk duurder uit maar ook weer goedkoper aangezien er een korting opzit en een gratis wifi modem.
Alleen die wifi modem heb ik niet nodig omdat ik een router van 150 euro heb.
Is er mogelijkheid dat de pakket kosten minder worden aangezien ik die modem niet wil?
Heeft iemand anders tips voor mij om goedkoper 120mbps internetpakket samen te stellen?

Alvast bedankt,

Joao
 
Alleen die wifi modem heb ik niet nodig omdat ik een router van 150 euro heb.
Is er mogelijkheid dat de pakket kosten minder worden aangezien ik die modem niet wil?

Je kan gewoon je huidige modem (EPC3000) blijven gebruiken. Een korting zal je echter niet krijgen vanwege het niet afnemen van de Thomson modem/router.

Ik vraag me trouwens wel af of je inderdaad een EPC3000 hebt. Dan zou je er ook nog een apart telefoonmodem bij moeten hebben. Verder is de EPC3000 een verouderd modem, met slechts 4 Downstream channels. Voor 120 Mbps is dat niet ideaal, vooropgesteld dat jouw wijk al op 6 of 8 DS channels zit.
 
jtech zei:
Je kan gewoon je huidige modem (EPC3000) blijven gebruiken. Een korting zal je echter niet krijgen vanwege het niet afnemen van de Thomson modem/router.

Ik vraag me trouwens wel af of je inderdaad een EPC3000 hebt. Dan zou je er ook nog een apart telefoonmodem bij moeten hebben. Verder is de EPC3000 een verouderd modem, met slechts 4 Downstream channels. Voor 120 Mbps is dat niet ideaal, vooropgesteld dat jouw wijk al op 6 of 8 DS channels zit.

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb nog steeds een EPC3000 en een aparte telefoonmodem.
{OFFTOPIC} Kan dit ook te maken hebben dat mijn ping @ speedtest.net rond de 11/15ms zit?
Beter om morgen even contact op te nemen met UPC daarover? :'(
{ONTOPIC} We jammer dat ik er waarschijnlijk geen korting bij krijg, aangezien KPN sinds kort bij ons glasvezel aanbied, en iedereen een folder heeft gehad. Vijf buren van mij zijn overgestapt van UPC naar KPN vanwege prijsverschil (hoor echter alleen maar positieve reacties daarover).

Ben al bij UPC sinds het A2000 heette, altijd een trouwe klant geweest. Misschien dat UPC telefonisch mij een mooi pakket kan aanbieden.

Bedankt,

Joao
 
{OFFTOPIC} Kan dit ook te maken hebben dat mijn ping @ speedtest.net rond de 11/15ms zit?
Beter om morgen even contact op te nemen met UPC daarover? :'(

Nee, die ping heeft niets te maken met het feit dat je 2 modems hebt. Trouwens, 11-15 ms is toch niet zo slecht?
 
Ik had met mijn arris modem altijd een ping van 20 a 30 msec. Nu met het thomson modem heb ik een ping van 5 msec.
 
Terug
Bovenaan