UPC-abonnee uit Arnhem
Forum Gebruiker
- Berichten
- 170
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Vorige week donderdagavond werd ik door UPC medewerker gebeld en overgehaald voor 6 MAANDEN OP PROEF mijn Chello Easy/Dig. Telefoon Basis om te zetten naar Chello Light/Dig. Telefoon Freetime zonder meerkosten. Na deze 6 maanden zou ik een beslissing mogen nemen: terug of behouden. Aan het eind van het telefoongesprek werd deze afspraak nog herhaald door de UPC-medewerker zodat er geen misverstanden ontstonden.
Vandaag krijg ik twee brieven van UPC waarin één waarin staat dat ik voor 12 maanden vastzit aan Chello Light miv van 27 maart en één exact dezelfde brief waarin staat dat dit per 28 maart ingaat. Over een proefperiode en het digitale telefonie abo wordt met geen woord gesproken. Vreemd is ook waarom ik 2 brieven krijg.
Onmiddellijk UPC gebeld. Het gratis nummer wil mij niet te woord staan. Het 0900 klantenservice
zegt niets van deze afspraak te weten en zegt dat ik vast zit aan 12 maanden Chello Light voor de normale prijs.
Als ik klachten heb dan moet ik maar een brief schrijven naar UPC in Kapelle a/d IJssel. Dus bij een internet en telefoniebedrijf moet je de klachten per brief aanmelden.
Ik adviseer daarom iedereen niet in te gaan op telefonische aanbiedingen van UPC want de afspraken worden niet nagekomen en je hebt qua bewijs geen poot om op te staan.
Vandaag krijg ik twee brieven van UPC waarin één waarin staat dat ik voor 12 maanden vastzit aan Chello Light miv van 27 maart en één exact dezelfde brief waarin staat dat dit per 28 maart ingaat. Over een proefperiode en het digitale telefonie abo wordt met geen woord gesproken. Vreemd is ook waarom ik 2 brieven krijg.
Onmiddellijk UPC gebeld. Het gratis nummer wil mij niet te woord staan. Het 0900 klantenservice
zegt niets van deze afspraak te weten en zegt dat ik vast zit aan 12 maanden Chello Light voor de normale prijs.
Als ik klachten heb dan moet ik maar een brief schrijven naar UPC in Kapelle a/d IJssel. Dus bij een internet en telefoniebedrijf moet je de klachten per brief aanmelden.
Ik adviseer daarom iedereen niet in te gaan op telefonische aanbiedingen van UPC want de afspraken worden niet nagekomen en je hebt qua bewijs geen poot om op te staan.