ik zat net discovery te kijken en zag tot mijn verbazing een witte balk in beeld schieten van linksboven naar midden van het beeld net zoals de rode knop balken aan de rechterkant met daarin eerste de text laden en daarna de reclametext voor meer surviving the cut naar discovery channel.nl.
eerst dacht ik dat discovery dit er zelf ingestopt had dus ik in de gaten houden en analoog ernaast gezet en tot mijn verbazing was het er bij analoog niet.
dus om nog verder te kijken heb ik de DVR terug gespoeld en daar was het dus ook niet te zien.
is dit een nieuwe actie van UPC om ons the ergeren met reclames ingevoegd vanuit de box ?
moeten we straks gaan betalen om geen extra reclames te ontvangen.
dit is gewoon echt niet leuk meer per uur kijke je tegenwoordig al een dik kwartier reclame.
kan dit mischien te maken hebben met het feit dat de display van mijn box sinds vandeweek niet meer werkt totdat ik op de ok knop druk of is mischien een software update die niet aangekondigd is ?
hebben andere mensen dit ook opgemerkt of hebben ze het op andere zenders gezien?
mischien maar weer een mooie digitale handtekening actie tegen upc hier op het forum als dit zo doorgaat...
eerst dacht ik dat discovery dit er zelf ingestopt had dus ik in de gaten houden en analoog ernaast gezet en tot mijn verbazing was het er bij analoog niet.
dus om nog verder te kijken heb ik de DVR terug gespoeld en daar was het dus ook niet te zien.
is dit een nieuwe actie van UPC om ons the ergeren met reclames ingevoegd vanuit de box ?
moeten we straks gaan betalen om geen extra reclames te ontvangen.
dit is gewoon echt niet leuk meer per uur kijke je tegenwoordig al een dik kwartier reclame.
kan dit mischien te maken hebben met het feit dat de display van mijn box sinds vandeweek niet meer werkt totdat ik op de ok knop druk of is mischien een software update die niet aangekondigd is ?
hebben andere mensen dit ook opgemerkt of hebben ze het op andere zenders gezien?
mischien maar weer een mooie digitale handtekening actie tegen upc hier op het forum als dit zo doorgaat...