• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Advertenties in beeld digitale tv !

Berichten
660
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ik zat net discovery te kijken en zag tot mijn verbazing een witte balk in beeld schieten van linksboven naar midden van het beeld net zoals de rode knop balken aan de rechterkant met daarin eerste de text laden en daarna de reclametext voor meer surviving the cut naar discovery channel.nl.

eerst dacht ik dat discovery dit er zelf ingestopt had dus ik in de gaten houden en analoog ernaast gezet en tot mijn verbazing was het er bij analoog niet.
dus om nog verder te kijken heb ik de DVR terug gespoeld en daar was het dus ook niet te zien.

is dit een nieuwe actie van UPC om ons the ergeren met reclames ingevoegd vanuit de box ?
moeten we straks gaan betalen om geen extra reclames te ontvangen.
dit is gewoon echt niet leuk meer per uur kijke je tegenwoordig al een dik kwartier reclame.

kan dit mischien te maken hebben met het feit dat de display van mijn box sinds vandeweek niet meer werkt totdat ik op de ok knop druk of is mischien een software update die niet aangekondigd is ?

hebben andere mensen dit ook opgemerkt of hebben ze het op andere zenders gezien?

mischien maar weer een mooie digitale handtekening actie tegen upc hier op het forum als dit zo doorgaat...
 
Volgens mij is dit gewoon iets interactiefs van Discovery zelf en dat is niet echt reclame. Het is logisch dat het op analoog niet te zien is, want daar is interactief niet mogelijk.
 
nou het is in ieder geval hoogst irritant upc zal het ook wel niet willen blokken omdat ze er waarschijnlijk geld voor vangen.
 
ik ken het niet maar ik vermoed inderdaad ook dat dit geheel vanuit discovery komt, en je die petitie het best aan hen zou kunnen richten
 
Heb bij meerdere zender die een "rode knop" pop-up hebben dat ze tijdens het zappen automatisch naar dat scherm gaan. Niet alleen discovery, maar ook bv .MGM en Nat Geo HD. Dat is echt een fout in de box progammatuur lijkt me.
 
This Game zei:
Heb bij meerdere zender die een "rode knop" pop-up hebben dat ze tijdens het zappen automatisch naar dat scherm gaan. Niet alleen discovery, maar ook bv .MGM en Nat Geo HD. Dat is echt een fout in de box progammatuur lijkt me.

Nee hoor, als je dan op de rode knop druk ga je naar het On demand/interactieve gedeelte van de desbetreffende zender. Zo kan je bij MGM film terugkijken en bij National Geographic documentaires. Euronews heeft nieuws etc. achter de rode knop zitten (opvolger van teletekst). In Engeland is het al heel normaal, zoals de red button van de BBC die bij UPC helaas niet werkt.
 
Toch vind ik het fokking irritant dat het naar die schermen zonder op de rode knop te drukken. Moet dan eerst weer op UPC drukken voordat je door kunt zappen
 
This Game zei:
Toch vind ik het fokking irritant dat het naar die schermen zonder op de rode knop te drukken. Moet dan eerst weer op UPC drukken voordat je door kunt zappen

We worden helaas door firmware fouten ook geregeld een on demand start van zender zonder op de rode knop gedrukt te hebben. Ik heb dit o.a. bij Net5 en Discovery geregeld. Ook het zap probleem is er ook nog steeds (schiet bij zappen ineens terug naar zender 5).
 
Terug
Bovenaan