• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Adult TV en Al Jazeera English vertrekken.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Ik zag op kanaal 11 dat Adult tv en Al Jazeera English vertrekken.

Voor Adult TV gaat UPC nog een waardige zender terugzetten.

Datum dat ze weggaan ben ik even kwijt.

Meer info zie kanaal 11.

En zo vertrekken er weer 2 zenders uit het Royaal pakket.
 
davy16 zei:
Ik zag op kanaal 11 dat Adult tv en Al Jazeera English vertrekken.

Voor Adult TV gaat UPC nog een waardige zender terugzetten.

Datum dat ze weggaan ben ik even kwijt.

Meer info zie kanaal 11.

En zo vertrekken er weer 2 zenders uit het Royaal pakket.

Jammer dat Al jazeera english vertrekt... RT is niet echt een vergelijkbare opvolger... Maar wie weet weer een nieuwe kinderzender voor in de plaats! Daar kunnen er niet genoeg van zijn ;)
 
Hebben ze dus toch in maart 2010 kijkgedrag gemeten toen er vreemd gedrag te zien was op dit kanaal. zie dit eerdere topic van die maand:
https://ziggoforum.nl/posts/408857/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pb1 zei:
Hebben ze dus toch in maart 2010 kijkgedrag gemeten toen er vreemd gedrag te zien was op dit kanaal. zie dit eerdere topic van die maand:
https://ziggoforum.nl/posts/408857/

Als er inderdaad zeer weinig naar gekeken wordt dan is het wel logisch dat het eruit wordt gehaald, maar wat komt ervoor terug?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
C0re zei:
Als er inderdaad zeer weinig naar gekeken wordt dan is het wel logisch dat het eruit wordt gehaald, maar wat komt ervoor terug?

Wat denk je zelf? Meer van hetzelfde natuurlijk. Tijd om over te stappen naar een standaard abo, want Royaal wordt meer en meer een reclamezuil.

Bij spanningen in het MO is Al Jazeera juist een welkome afwisseling voor een zender als CNN. Hoor je het ook eens van een andere kant!
 
Sorry hoor, maar een beetje pluriformiteit mag er wel zijn. Sorry voor de moeilijke woorden, maar ik ben een beetje boos. >:(
 
Gelukkig trekken zenders als Arte, WDR en Mezzo dan blijkbaar nog wel genoeg kijkertjes. Maar idd., asjeblieft UPC, ook aandacht voor niche-marktsegmenten. Dat is toch één van de sterke punten van die box? Desnoods aanbieden in zinnige kwaliteitspakketten.
 
Zit er niet echt mee dat al jazeera eruit gaat.
Enigste wat ik vreemd vind dat ze een maand eerder zeggen dat poker channel eraf gaat en dat ik dag later nog steeds die zender zag en later las dat ie bleef
Ik zie eerlijk gezegt liever die poker channel verdwijnen als al jazeera.
En tja the adult channel die mag er van mij af hoor en die playboy ook.
Dan zie ik liever dat ze nog een paar echte erotiek kanalen erop gooien.
Waar je dan ook gewoon nog 20 euro voor betaald.
Maar ik denk eerder dat ze dat nieuwe erotiek kanaal uit nederland erop gooien zoals ze bij Ziggo ook gedaan hebben. Denk dat dat meer om geld gaat die zender zal wel goedkoper zijn.
Maar goed vind het niet erg hoor van mij mogen er nog een paar van die nieuws kanalen af en het liefst zie ik meer hd en comedy central family en misdaadnet. Zou ook leuk zijn is wel veel herhaling maar er zijn wel leuke dingen op.
 
Terug
Bovenaan