S
sir_frank
Bij het laden van het adresboek geeft hij een 'er is een fout opgetreden. Dit zowel bij firefox als bij explorer. Ik heb het uitgeprobeerd bij 2 verschillende computers, en op 2 verschillende accounts.
Ik zie niets staan op de storingspagina. Het ene account is een @home adres, en de andere een @Ziggo mailadres.
Dit lijkt me toch geen issue aan onze kant toch?
Ik zie niets staan op de storingspagina. Het ene account is een @home adres, en de andere een @Ziggo mailadres.
Dit lijkt me toch geen issue aan onze kant toch?
