• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Adresboek foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elianmars2

Sinds twee dagen kan ik geen gebruik meer maken van het adresboek in Ziggo Webmail.
Als ik adresboek aanklik, krijg ik het volgende te zien:

Er is een fout opgetreden

Dit gebeurt in zowel Chrome als IE. Ook als ik het op mijn telefoon probeer (Android) lukt het niet om in het adresboek te komen.

Dit is zeer onhandig, want ik gebruik het adresboek vaak. Vooral de afdeling Groepen, aangezien ik naar veel mensen tegelijk eenzelfde mail moet versturen.

Wie kan me vertellen wat er aan de hand is en wat een eventuele oplossing kan zijn?

Bij voorbaat dank!
 
Nou zeg. Zou iemand van Ziggo mijn post gelezen hebben en de boel in orde hebben gemaakt? Alles werkt plots weer zonder problemen :grin:
 
Als jij met meerdere apparaten problemen had, dan lag het probleem in elk geval bij Ziggo. Misschien dat daar iets stuk gegaan is en ze het van een backup hersteld hebben.

In elk geval een goed moment om zelf aan backuppen te denken. In Ziggo webmail kun je het adresboek exporteren. Dan download hij het naar jouw computer. Altijd handig voor het geval het echt een keer mis gaat....
 
Dank voor de tip. Ik heb het net gelijk gedaan :)
 
Boh....... Te vroeg gejuicht. Vanavond is het opnieuw raak. Adresboek kan niet geladen worden. Zelfde melding als voorheen.

Als ik nu de adressen wil importeren, krijg ik dit te zien:

Er is een fout opgetreden tijdens het importeren.

Zowel op de laptop als op de telefoon.
Vreemd........
 
Het probleem staat inmiddels ook op de storingspagina, dus bij jou werkt alles zoals je mag verwachten.

Storing Webmail
Door een storing werkt het adresboek van de Ziggo Webmail momenteel niet.​
 
Ah, duidelijk. Bedankt voor de melding. Hoef ik niet verder te zoeken :applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan