B
Bruce the Boss
Hallo,
Via de nieuwsgroepen heb ik Adobe Creative Suite 4 Master Collection gedownload.
Dit is ruim 7GB groot dus dat krijg ik niet op een DVD.
Nu dacht ik dit programma te kunnen installeren door het ISO-bestand te mounten.
Het probleem is echter dat hij aan het einde van de installatie vraagt om DVD2 ...... die er dus niet is.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want volgens mij is er ook helemaal geen DVD 2 maar gaat er iets anders fout
Via de nieuwsgroepen heb ik Adobe Creative Suite 4 Master Collection gedownload.
Dit is ruim 7GB groot dus dat krijg ik niet op een DVD.
Nu dacht ik dit programma te kunnen installeren door het ISO-bestand te mounten.
Het probleem is echter dat hij aan het einde van de installatie vraagt om DVD2 ...... die er dus niet is.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want volgens mij is er ook helemaal geen DVD 2 maar gaat er iets anders fout

weet je hoe ik dat kan zien ..... ?