• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Administratiekosten betaalwijze???

Berichten
624
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De laatste factuur (die wij electronisch accoorderen) staat ineens onder het kopje "Algemeen" een factuurbedrag wegens "administratiekosten betaalwijze". Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? Ik heb nog nooit hoeven te betalen voor de wijze waarop ik mijn rekeningen wens te voldoen.
 
Shadowranger zei:
Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? Ik heb nog nooit hoeven te betalen voor de wijze waarop ik mijn rekeningen wens te voldoen.

Dit lijkt mij een foutje, misschien even contacten met UPC administratie waarom dit ineens op je factuur staat.
 
Zojuist een PBtje gedaan naar onze administratieve UPC-forummers.
 
Heb je misschien een keer een factuur te laat betaald of bijna in afsluiting gezeten, of is dit absoluut niet ter sprake?
 
Ik heb ook opeens dezelfde "administratiekosten" melding, ondanks dat ik factuur online heb.
 
Zou ik ook even PB-en naar de UPC medewerker van het Administratieve gedeelte (zie hierboven). Als het een groter probleem is kunnen ze dit makkelijker zien aan de hand van veel reacties :)
 
Ik heb het ook. Ik betaal on-line en niet per acceptgiro. Ik heb echter het vermoeden dat ALLE betaalwijzen BEHALVE automatische incasso, belast worden. Zakelijk Nederland, maar ook overheden, wil de consument/cliënt/slachtoffer zo dwingen op incasso over te stappen. Soms op een manier die op chantage lijkt: gemeentebelasting mag alleen in termijnen voldaan worden met een incasso. Er is niet echt meer een keuze. Het argument is dat het 'zo gemakkelijk is'. Voor de ontvanger, ja.
 
Na accorderen wordt het bedrag automatisch afgehouden, dus per incasso. Zij mogen dit niet in rekening brengen.
Dat mag alleen voor handmatige verwerking van de facturen (accept-giro).

PM verstuurt naar webcare-lid voor opheldering.
 
FreekieDee zei:
Heb je misschien een keer een factuur te laat betaald of bijna in afsluiting gezeten, of is dit absoluut niet ter sprake?
Nee, niet te laat betaald, maar wel een onterechte herinnerings SMS. Zou het daaraan liggen?
Heb overigens nog geen reactie gehad van UPC-medewerkers.
 
Terug
Bovenaan