- Berichten
- 624
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
De laatste factuur (die wij electronisch accoorderen) staat ineens onder het kopje "Algemeen" een factuurbedrag wegens "administratiekosten betaalwijze". Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? Ik heb nog nooit hoeven te betalen voor de wijze waarop ik mijn rekeningen wens te voldoen.
