M
meems
Mijn ouders hebben/hadden intenet, televisie en telefoon via UPC/Chello.
Vanmorgen alles weg.
Gebeld met de helpdesk (extra duur met mobiel
)
Na heel veel geouwehoer heen en weer blijkt dat er een heleboel rekeningen open staan en omdat die niet betaald zijn, zijn mijn ouders afgesloten.
Blijkt dat die rekeningen nooit verstuurd zijn en dat zelfs de rekeningen nooit verstuurd hadden gemoeten.
Vriendelijke meneer aan de andere kant (zelfs na de tirades van mijn vader
, petje af!) geeft toe dat de fout bij hen zit en zegt dat hij er voor zal zorgen dat het weer in orde komt. Kan wel een uurtje duren.
Om 17:30 uur nog maar eens weer gebeld, blijkt dat het mailtje wel in het systeem zit dat ze weer aangesloten moeten worden, maar diegene die op de knop moet drukken was er nog niet aan toe gekomen.
Om 20:30 uur maar weer eens gebeld. Diegene aan de andere kant verteld doodleuk dat diegene die het moeten regelen inmiddels wel naar huis zijn en dat er morgen in de loop van de dag wel iemand naar gaat kijken en dan duurt het vaak nog een dag en dan is het alweer weekend, dus.....
Wat misschien de boel kan versnellen is als mijn ouders vast een spookrekening met een spoedopdracht zou overmaken en dan ging het vast sneller. En dan krijgen mijn ouders het later wel eens weer terug.
Waarop mijn vader antwoordde dat als hij eerst 1000,- Euro op zijn rekening zou storten, mijn vader die ruim 200,- Euro wel zou overmaken.
Dat vond de (iets mindere vriendelijke) man aan de andere kant niet zo'n goed idee. Hij ging toch niet zomaar geld op iemands rekening storten
:'( 
Als je denkt dat dit een episode is uit een soap van Talpa dan heb je het mis. Dit is werkelijk waar vandaag gebeurd.
Nu weet ik dat er hier ook af en toe goedwillende mensen van Chello langs komen, zouden die misschien even willen kijken wat er mis gaat?
Het klantnr. van mijn ouders is: 7145549
Alvast bedankt.
Een liefhebbende zoon (in de gelukkige omstandigheid van een nooit aflatende @Home-verbinding
)
Vanmorgen alles weg.
Gebeld met de helpdesk (extra duur met mobiel

Na heel veel geouwehoer heen en weer blijkt dat er een heleboel rekeningen open staan en omdat die niet betaald zijn, zijn mijn ouders afgesloten.
Blijkt dat die rekeningen nooit verstuurd zijn en dat zelfs de rekeningen nooit verstuurd hadden gemoeten.
Vriendelijke meneer aan de andere kant (zelfs na de tirades van mijn vader

Om 17:30 uur nog maar eens weer gebeld, blijkt dat het mailtje wel in het systeem zit dat ze weer aangesloten moeten worden, maar diegene die op de knop moet drukken was er nog niet aan toe gekomen.
Om 20:30 uur maar weer eens gebeld. Diegene aan de andere kant verteld doodleuk dat diegene die het moeten regelen inmiddels wel naar huis zijn en dat er morgen in de loop van de dag wel iemand naar gaat kijken en dan duurt het vaak nog een dag en dan is het alweer weekend, dus.....
Wat misschien de boel kan versnellen is als mijn ouders vast een spookrekening met een spoedopdracht zou overmaken en dan ging het vast sneller. En dan krijgen mijn ouders het later wel eens weer terug.
Waarop mijn vader antwoordde dat als hij eerst 1000,- Euro op zijn rekening zou storten, mijn vader die ruim 200,- Euro wel zou overmaken.
Dat vond de (iets mindere vriendelijke) man aan de andere kant niet zo'n goed idee. Hij ging toch niet zomaar geld op iemands rekening storten


Als je denkt dat dit een episode is uit een soap van Talpa dan heb je het mis. Dit is werkelijk waar vandaag gebeurd.
Nu weet ik dat er hier ook af en toe goedwillende mensen van Chello langs komen, zouden die misschien even willen kijken wat er mis gaat?
Het klantnr. van mijn ouders is: 7145549
Alvast bedankt.
Een liefhebbende zoon (in de gelukkige omstandigheid van een nooit aflatende @Home-verbinding
