• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Administratie in de soep ==> Afgesloten!!

M

meems

Mijn ouders hebben/hadden intenet, televisie en telefoon via UPC/Chello.
Vanmorgen alles weg.
Gebeld met de helpdesk (extra duur met mobiel >:()
Na heel veel geouwehoer heen en weer blijkt dat er een heleboel rekeningen open staan en omdat die niet betaald zijn, zijn mijn ouders afgesloten.
Blijkt dat die rekeningen nooit verstuurd zijn en dat zelfs de rekeningen nooit verstuurd hadden gemoeten.
Vriendelijke meneer aan de andere kant (zelfs na de tirades van mijn vader ;), petje af!) geeft toe dat de fout bij hen zit en zegt dat hij er voor zal zorgen dat het weer in orde komt. Kan wel een uurtje duren.
Om 17:30 uur nog maar eens weer gebeld, blijkt dat het mailtje wel in het systeem zit dat ze weer aangesloten moeten worden, maar diegene die op de knop moet drukken was er nog niet aan toe gekomen.
Om 20:30 uur maar weer eens gebeld. Diegene aan de andere kant verteld doodleuk dat diegene die het moeten regelen inmiddels wel naar huis zijn en dat er morgen in de loop van de dag wel iemand naar gaat kijken en dan duurt het vaak nog een dag en dan is het alweer weekend, dus.....
Wat misschien de boel kan versnellen is als mijn ouders vast een spookrekening met een spoedopdracht zou overmaken en dan ging het vast sneller. En dan krijgen mijn ouders het later wel eens weer terug.
Waarop mijn vader antwoordde dat als hij eerst 1000,- Euro op zijn rekening zou storten, mijn vader die ruim 200,- Euro wel zou overmaken.
Dat vond de (iets mindere vriendelijke) man aan de andere kant niet zo'n goed idee. Hij ging toch niet zomaar geld op iemands rekening storten :-\ :'( :embarrassed:

Als je denkt dat dit een episode is uit een soap van Talpa dan heb je het mis. Dit is werkelijk waar vandaag gebeurd.
Nu weet ik dat er hier ook af en toe goedwillende mensen van Chello langs komen, zouden die misschien even willen kijken wat er mis gaat?
Het klantnr. van mijn ouders is: 7145549

Alvast bedankt.
Een liefhebbende zoon (in de gelukkige omstandigheid van een nooit aflatende @Home-verbinding ;D)
 
@ meems ik zorg dat dit morgen ochtend bij de mensen terecht komt die dit op kunnen lossen. Kan ik jou of je ouders bereiken ergens? Stuur die gegevens maar per PM.
 
Re: Administratie in de soep ==> Afgesloten!! --> Weer aangesloten

Ik werd net terug gebeld door Engbur-UPC met de mededeling dat het allemaal weer werkt
Gelijk mijn ouders gebeld en inderdaad telefoon doet het weer.
Internet wordt nog gecontroleerd, maar daar heb ik ook alle vertrouwen in.

Ik wil dan ook Engbur-UPC via deze weg nogmaals bedanken!

Het is me inmiddels wel duidelijk dat als er problemen/vragen zijn, je die beter hier kunt stellen. Je krijgt veel sneller resultaat en je hoeft die dure helpdesk ook niet te bellen.

Hopelijk kom ik hier voorlopig niet meer ;D

Groeten
Paul
 
Terug
Bovenaan