- Berichten
- 1.463
Dit begint wel erg komisch te worden:
Ik had een 2de mediabox, en ik keek er te weinig mee. Ik besloot om het terug te brengen naar de UPC Centre in Almere. Dat was de mediabox, en meteen opzeging ervan. Dat was op 5 oktober om 13.45, want ik had een kassabonnetje gehad van de inlevering.
Anderhalve week later was er een retour doos vor de mediabox, die ik bij de UPC Centre had ingeleverd.
En nu komt de grap, en men voelt het al aankomen: ik had vandaag een mail binnengekregen waarin stond dat ik nog de mediabox moet inleveren
Ik heb al een PM gestuurd, en kijken wat er gebeurt.....
Ik had een 2de mediabox, en ik keek er te weinig mee. Ik besloot om het terug te brengen naar de UPC Centre in Almere. Dat was de mediabox, en meteen opzeging ervan. Dat was op 5 oktober om 13.45, want ik had een kassabonnetje gehad van de inlevering.
Anderhalve week later was er een retour doos vor de mediabox, die ik bij de UPC Centre had ingeleverd.
En nu komt de grap, en men voelt het al aankomen: ik had vandaag een mail binnengekregen waarin stond dat ik nog de mediabox moet inleveren

Ik heb al een PM gestuurd, en kijken wat er gebeurt.....