• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

administratie begint weer een rommeltje te worden

Berichten
1.463
Dit begint wel erg komisch te worden:

Ik had een 2de mediabox, en ik keek er te weinig mee. Ik besloot om het terug te brengen naar de UPC Centre in Almere. Dat was de mediabox, en meteen opzeging ervan. Dat was op 5 oktober om 13.45, want ik had een kassabonnetje gehad van de inlevering.

Anderhalve week later was er een retour doos vor de mediabox, die ik bij de UPC Centre had ingeleverd.

En nu komt de grap, en men voelt het al aankomen: ik had vandaag een mail binnengekregen waarin stond dat ik nog de mediabox moet inleveren ::)

Ik heb al een PM gestuurd, en kijken wat er gebeurt.....
 
Ook al zou het met de helpdesk ook goed moeten werken, is dit weer het zoveelste voorbeeld dat het Webcareteam meer tot stand brengt.
 
Als ik een probleem heb, bel ik de helpdesk zo min mogelijk. De webcare team is wat dat betreft efficenter bezig.
 
breen1969 zei:
Als ik een probleem heb, bel ik de helpdesk zo min mogelijk. De webcare team is wat dat betreft efficenter bezig.

Je hebt de helpdesk niet gebeld om te kijken wat voor oplossing daar geboden werd, dus nogal een non-argument.
 
Boost van Messerschmidt zei:
Je hebt de helpdesk niet gebeld om te kijken wat voor oplossing daar geboden werd, dus nogal een non-argument.

Ik heb mijn beweegredenen om in dit geval direct een mail te sturen naar een webcare-medewerker. En als iemand dat een non-argument vindt, so be it.
 
Terug
Bovenaan