• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Adapter 3212 weer eens defect

Berichten
17.522
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Een adapter voor dit modem heeft een levensduur van 2 jaar lijkt wel.
In de Ziggo winkel kreeg ik een nieuwe, net als 2 jaar geleden.
Ik woon er gelukkig dicht bij, uurtje uit en thuis met de bus :)
 
die van mijn heeft vijf jaar geleeft en ging met een knal dood :D nu al weer een maandje geleden ;)
 
Volgende keer maar een reserve vragen :P.

Ik heb ook jaren een EPC3212 gehad maar nooit een defect gehad. Zal toeval zijn, of ze zijn later in zee gegaan met andere producent die ze wat goedkoper kan maken ::).
 
Een reserve adapter regelen is een prima idee!
Ga ik proberen van de week, desnoods eentje kopen.
Ik draai eigen servers, websites en een mailserver.
Toch lastig als je even zonder zit.

Toevallig ging de UPS ook defect waar deze adapter op was aangesloten.
Zou er toch een dieper probleem zijn? Spanningspiek door defecte UPS?
 
Ik gebruik op dit moment een APS voeding want een tijd geleden ging de adapter van mijn 3212 kapot.

Te lui om een nieuwe te halen en laatst is ook de APS voeding kapot gegaan (maar ik had er nog een liggen dus ik was zo weer aangesloten)
 
Terug
Bovenaan