• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activeringscode UPC MediaBox kwijt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robrob
  • Startdatum Startdatum
R

robrob

ik wil mijn media box naar fabrieksinstelling zetten maar ik weet niet wat mijn neef ingetikt heeft de eerste keer
of kan ik gewoon de regio code intikken of 0000 helpieeeeeeeeeeeeee
 
Gewoon je regio code invullen.
0000 werkt niet overal, altijd!

Meer info:
https://www.upc.nl/pdf/upc_installatiehandleiding_dtv.pdf#page=4

Daar vind je de codes ;D

Succes!
 
als ik in het menu naar fabrieksinstelling gaat en ik tik de code in en oke dan blijf het beels staan is dat goed is hij dan naar fabrieks instelling
 
robrob zei:
als ik in het menu naar fabrieksinstelling gaat en ik tik de code in en oke dan blijf het beels staan is dat goed is hij dan naar fabrieks instelling
Bedoel je die code?
Oeps sorry, de code voor fabrieksinstellingen is jou eigen gemaakt klanten code. (indien niet gewijzigd is het 0000)
 
ja dat klopt ik tik 0000 in en dan oke maar het beeld blijf staan er gebeurd niks
 
Dan moet je je pincode intoetsen (en dus niet de activeringscode!) en die is standaard 0000 tenzij je die hebt gewijzigd.

Vervolgens moet je volgens mij nogmaals OK indrukken. Dat staat volgens mij ook in de aanwijzigingen... Anders is de pincode waarschijnlijk fout. Als die drie keer verkeerd is ingetoetst wordt het geblokkeerd en zal je UPC moeten bellen.
 
het is gelukt bedankt
alleen disc hd en nat geo hd doen het nog steeds niet ik ga hem maar omruilen
bedankt voor de info dit vergeet ik niet meer
 
robrob zei:
het is gelukt bedankt
alleen disc hd en nat geo hd doen het nog steeds niet ik ga hem maar omruilen
bedankt voor de info dit vergeet ik niet meer
Dit hoeft niet persee aan de box te liggen!
Kijk je kabels eens na?
Hoe is je signaal?
 
Terug
Bovenaan