• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

activeren modem motorola van ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Josengonnyhouwerzijl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Josengonnyhouwerzijl

via module 3 activatie in typen adresbalk lukt niet,hoe kan ik het modem nu wel activeren,ik heb van Ziggo de activatiecode en wachtwoord gekregen maar kom niet in het programma,
Jos
 
via module 3 activatie in typen adresbalk lukt niet,hoe kan ik het modem nu wel activeren,ik heb van ziggo de activatiecode en wachtwoord gekregen maar kom niet in het programma,
Jos
Branden alle lampjes op je modem normaal? Als dat niet zo is, waar heb je het modem op de "kabel" aangesloten ?

Het modem moet eerst online komen, als dat gebeurt is en alle lampjes normaal branden (Zie de handleiding) kun je het modem activeren.

Als je modem niet online komt moet je de helpdesk even bellen. Dan kan het zijn dan je kabelaansluiting nog niet opengezet is, of het kan dat je signaal niet goed is omdat je het modem niet op het juiste punt op de coax kabel hebt aangesloten.
 
modem activatie

Alle lampjes branden correct het probleem is waarschijnlijk dat ik nu nog een draadloos internet verbinding heb met andere provider zodat ik activatie in toets en op net kon en het modem niet activeert
Branden alle lampjes op je modem normaal? Als dat niet zo is, waar heb je het modem op de "kabel" aangesloten ?

Het modem moet eerst online komen, als dat gebeurt is en alle lampjes normaal branden (Zie de handleiding) kun je het modem activeren.

Als je modem niet online komt moet je de helpdesk even bellen. Dan kan het zijn dan je kabelaansluiting nog niet opengezet is, of het kan dat je signaal niet goed is omdat je het modem niet op het juiste punt op de coax kabel hebt aangesloten.
 
Je wil dus je Ziggo modem activeren via een andere ISP?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
modem activeren

Ik wil mijn motorola modem van Ziggo activeren en heb van ziggo de code en wachtwoord ontvangen.Ik heb de computer d.m.v utp kabel verbonden met modem en alle lampjes branden correct. Ik heb nu nog hetnet gedurende een maand.Als ik in de adresbalk activatie intoets komt mijn provider tevoorschijn dus wordt het modem niet gezien,mijn vraag moet ik eerst mijn andere modem uitschakelen en dan activatie intoetsen,of moet er iets anders ingevoerd worden via systeem.
 
Alle lampjes branden correct het probleem is waarschijnlijk dat ik nu nog een draadloos internet verbinding heb met andere provider zodat ik activatie in toets en op net kon en het modem niet activeert
Dus moet je tijdelijk even de verbinding via je andere ISP verbreken, zodat je misschien kunt activeren? Het 1 of het ander hehe...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan