- Berichten
- 26
ik heb vandaag de mediabox HDTV dvr royaal gekregen, netjes binnen 5 dagen. Op de doos staat keurig een nummer vermeld dat ik moet bellen om de dvr mediabox te activeren. Bij het telefoonnummer krijg ik echter meteen de melding dat ik een onjuist klantnummer heb ingevoerd.
De helpdesk is al sinds vanmiddag overbelast: ik wordt eruit gegooid na de melding dat de wachttijd meer dan 15 minuten bedraagt.
Iemand iets gehoord van een storing?
De helpdesk is al sinds vanmiddag overbelast: ik wordt eruit gegooid na de melding dat de wachttijd meer dan 15 minuten bedraagt.
Iemand iets gehoord van een storing?
