- Berichten
- 1.859
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Gisteren mijn DVR ontvangen, zat er al sinds 10 maart op te wachten.
Dit duurde zolang dat forrestma-upc van de week er naar gekeken heeft en opnieuw de order geplaatst ( DVR-Royal)
Gisteren eindelijk de DVR binnen.
Dan moet je hem activeren via een 088 nummer. Dit ging niet soepel, na 3x mijn klantnnummer ingevoerd te hebben begon het te werken.
na een kwartier had ik beeld alleen ned123 rtl4578 bbc12 en film123/sport1 rest deed het niet.
Maar gebeld met de klantenservice. Daar bleek dat het pakket DVRstarter was opgestart. Dat werd meteen omgezet naar royal. Maar dan nog klopt het niet, zelfs het merendeel van het starterspakket geeft geen beeld, zelfs niet NET5 of RNN7 (starterszenders). mooi balen.
Maar opnieuw gebeld met de helpdesk, want ik wil beeld.. op zijn minst van het starterspakket. Daar hebben we alles doorgenomen, van software tot smartcardcode, van verbindingskwaliteit tot resets... resultaat blijft hetzelfde. Staat goed in de systemen, maar ik heb geen beeld.
Na overleg met een supervisor gaf de HD-medewerkster aan dat ik de reguliere activeringstijd van 24 uur (dat is max activatie doorlooptijd) maar even moest wachten, dan is het duidelijk of de activering goed door de systemen is doorlopen.
Ik vind het allemaal maar raar. Als ik online lees hoe soepel het bij ene ieder gaat en hoe beroerd bij mij....wat is er aan de hand ?
ik baal stevig er van, ben al vanaf 10maart bezig om een een 3 halen 2 betalen pakket goed te krijgen.... dit mag toch niet ? van mailaccounts die gewist worden/verkeerd ingesteld staat/ tot een dramatische opstart van DVR. Dan moet mijn factuur nog komen, ik verwacht het ergste...
Nog 5 uur en dan is de 24 uurstermijn verstreken van de activatie van DVR pakket... het zal mij benieuwen...
Dit wordt denk ik weer een belletje naar de HD *zucht*
Dit duurde zolang dat forrestma-upc van de week er naar gekeken heeft en opnieuw de order geplaatst ( DVR-Royal)
Gisteren eindelijk de DVR binnen.
Dan moet je hem activeren via een 088 nummer. Dit ging niet soepel, na 3x mijn klantnnummer ingevoerd te hebben begon het te werken.
na een kwartier had ik beeld alleen ned123 rtl4578 bbc12 en film123/sport1 rest deed het niet.
Maar gebeld met de klantenservice. Daar bleek dat het pakket DVRstarter was opgestart. Dat werd meteen omgezet naar royal. Maar dan nog klopt het niet, zelfs het merendeel van het starterspakket geeft geen beeld, zelfs niet NET5 of RNN7 (starterszenders). mooi balen.
Maar opnieuw gebeld met de helpdesk, want ik wil beeld.. op zijn minst van het starterspakket. Daar hebben we alles doorgenomen, van software tot smartcardcode, van verbindingskwaliteit tot resets... resultaat blijft hetzelfde. Staat goed in de systemen, maar ik heb geen beeld.
Na overleg met een supervisor gaf de HD-medewerkster aan dat ik de reguliere activeringstijd van 24 uur (dat is max activatie doorlooptijd) maar even moest wachten, dan is het duidelijk of de activering goed door de systemen is doorlopen.
Ik vind het allemaal maar raar. Als ik online lees hoe soepel het bij ene ieder gaat en hoe beroerd bij mij....wat is er aan de hand ?
ik baal stevig er van, ben al vanaf 10maart bezig om een een 3 halen 2 betalen pakket goed te krijgen.... dit mag toch niet ? van mailaccounts die gewist worden/verkeerd ingesteld staat/ tot een dramatische opstart van DVR. Dan moet mijn factuur nog komen, ik verwacht het ergste...
Nog 5 uur en dan is de 24 uurstermijn verstreken van de activatie van DVR pakket... het zal mij benieuwen...
Dit wordt denk ik weer een belletje naar de HD *zucht*
