M
mlamberts
Na een aantal keren (45min per keer) naar de helpdesk te hebben gebeld heb ik nogsteeds geen interactieve TV.
Ik behoud de knop "kopen" en kan niets afspelen.
Ik heb mijn kastje nu 4 dagen staan.
Weet iemand hoe lang dit kan duren?
Moet ikzelf nog iets doen (Stekker eruit, fabr. instellingen, enz)?
Ik heb gisterenavond nog met de helpdesk gesproken, ze vertelden mij dat alles goed is aan mijn kan en hebben een nieuwe "taak" ingesteld voor het activeren.
Klopt heb dat het zo lang duurt? En krijg ik vanzelf de knop afspelen
:roll:
Ik behoud de knop "kopen" en kan niets afspelen.
Ik heb mijn kastje nu 4 dagen staan.
Weet iemand hoe lang dit kan duren?
Moet ikzelf nog iets doen (Stekker eruit, fabr. instellingen, enz)?
Ik heb gisterenavond nog met de helpdesk gesproken, ze vertelden mij dat alles goed is aan mijn kan en hebben een nieuwe "taak" ingesteld voor het activeren.
Klopt heb dat het zo lang duurt? En krijg ik vanzelf de knop afspelen
:roll: